عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

مخنوق ليه

ايه ياعم ايه يابنتي زعلانين ليه اتظلمتوا اتأزيتوا اتجرحتوا
الناس ظلمتكوا وحاسين ان العالم ضدكم
لا اقف انت احمد ربنا علي اللي انت فيه بلاش نكران للنعمه 36_1_30[1].gif

انا بنزل مستشفيات علشان شغلي تمام
بس النهارده انا رحت مكان بجد انا بحمد ربنا مليون مره علي كل حاجه تاعلي عدد نعمك
هتلاقي اللي مش عنده رجلين وبيحمد ربنا
واللي حصلتله حادثه ومبقاش يمشي
واللي زاد اني لاقيت اطفال يااااااااااااااااااااااااه
36_1_44[1].gif 36_1_44[1].gif
تبكي دم لما تشوفهم
وشوفوا المعاقين جسديا وزهنيا انا
انا عندي صور انا خايفه انزلها بجد بجد محزنه جدااااااا
بس هنزلكم صور خفيفه عشان تحمدوا الله
ومتقولوش حبيب جرحني او فلان عملي او ......


واحد عنده 26 سنه متزوج وعنده طفلين
وعايش عادي زي الناس كلها
وفي لحظه جاله مرض السرطان وفي المخ دخل قسم المخ والاعصاب
واهو في غيبوبه لحد الان
يبقي نحمد ربنا اننا بنتكلم ولا لا
نحمد الله اننا بنشوف ولا لا


ولو وافقتوا انا هنزل الصور اللي عندي بس قبل اما انزلها لازم يكون قلبكم من حجر صوان
وهتعرفوا النعمه بجد

لكم مني ارق تحيات

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان