الجمعة، يونيو 27، 2008

مخنوق ليه

ايه ياعم ايه يابنتي زعلانين ليه اتظلمتوا اتأزيتوا اتجرحتوا
الناس ظلمتكوا وحاسين ان العالم ضدكم
لا اقف انت احمد ربنا علي اللي انت فيه بلاش نكران للنعمه 36_1_30[1].gif

انا بنزل مستشفيات علشان شغلي تمام
بس النهارده انا رحت مكان بجد انا بحمد ربنا مليون مره علي كل حاجه تاعلي عدد نعمك
هتلاقي اللي مش عنده رجلين وبيحمد ربنا
واللي حصلتله حادثه ومبقاش يمشي
واللي زاد اني لاقيت اطفال يااااااااااااااااااااااااه
36_1_44[1].gif 36_1_44[1].gif
تبكي دم لما تشوفهم
وشوفوا المعاقين جسديا وزهنيا انا
انا عندي صور انا خايفه انزلها بجد بجد محزنه جدااااااا
بس هنزلكم صور خفيفه عشان تحمدوا الله
ومتقولوش حبيب جرحني او فلان عملي او ......


واحد عنده 26 سنه متزوج وعنده طفلين
وعايش عادي زي الناس كلها
وفي لحظه جاله مرض السرطان وفي المخ دخل قسم المخ والاعصاب
واهو في غيبوبه لحد الان
يبقي نحمد ربنا اننا بنتكلم ولا لا
نحمد الله اننا بنشوف ولا لا


ولو وافقتوا انا هنزل الصور اللي عندي بس قبل اما انزلها لازم يكون قلبكم من حجر صوان
وهتعرفوا النعمه بجد

لكم مني ارق تحيات

0 كلام قلوبهم: