عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

اين النخوه ياناس ياهو



النخوة
اين هي
هل اختفت في زحمه الحياه
هل اصبحت ذكري نسترجعها في ازهاننا




بجد هتستغربوا من كلامي
وتقولوا اني بقول كلام مش بيحصل
لكن انا بقولكم فعلا النخوة والرجوله اختفت وهدخل في الموضوع علطول
في صفحات قسم النقاش الجاد هنا هتلاقوووا مواضيع عن المعاكسه ومين بيبدائها ومين السبب في الحال اللي وصل
وزادت النقاشات كتير يقولوا البنت وكتير يقولوا الولد وبتختلف الاراء
ادخل في الموضوع بدل اما اخرج عن اللب اللي عاوزه اوصله




انا هتكلم عن موقفين حصلولي فعلا بجد استفزيت منهم وخلوني اكتب الموضوع ده
في يوم وانا في الكليه عادي جدا وفي رست وكلنا بنتجمع وبنقعد مثلا نشوف الموبايلات وكده .
المهم انا ابعت اللي عندي ودي ودي وهكذا
المهم جت بنت بتورينا كليب لرقصه لدينا بس مش عارفه استغربت المهم صممت ان البنت تمسحه
راحت قالتلي بشكل غريب اييييييييييييييييييييييه ده انا واخداه من بابا
انا تنحت وسكت خلاص بقي الاب بنفسه اللي بيدي لبنته الحاجات دي علي الرغم ان في ابهات تانيه
بتشيت دايما علي الموبيلات والافلام قبل اما اشوفها ماعلينا اكمل بقيت سلسه غياب النخوه



والموقف التاني

انا في الجامعه بخلص تقريبا 6 وبروح البيت علي 7 في الرينج ده
طبعا انا بقوم علي بيتي علطول لكن اصحابي بيبداوا للخروج ويروحوا بيتهم علي 12 او 1 بليل
ولاني مش بروح معاهم فبسمع كل يوم كلام من المنقي تريقه بقي والل يانته عارفينه
السوال بقي
هو مواعيد خروج البنت راحت خلاص ؟
هي بقت زي الولد تتاخر عادي ؟
ده اخويا لو جه بعد 12 ومش في شغله بيبقي الحرب العالميه اتنقلت عندنا !!





ده الموقفين
والله ماعارفه احنا هنوصل لفين لما البنت بقت كده والاب بقي سايب بنته كده وموافق تروح 1 بليل
يانهار ابيض فين النخوه ياخلق ياهو

عن عبد الله بن عمر أن رسول الله صلى الله عليه على آله وسلم قال : ثلاثةٌ قد حَرّمَ اللهُ - تَبَارَكَ وَتَعَالَى - عليهم الجنةَ : مُدْمِنُ الخمر ، والعاقّ ، والدّيّوثُ الذي يُقِرُّ في أَهْلِهِ الخُبْثَ . رواه أحمد والنسائي .


عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان