الأحد، نوفمبر 16، 2008

دوم تك دو م تك

    طبعا في الاول انا بقول للي دخل العالم الخاص بيا

    اني سعيد اوي انه تواجد معي في العالم ده

    ويارب افضل جوا قلوبكم زي ما كنت زمان

    وعشان  مش في حد يشك فانا بالفعل مدونه سابقه

    اتمني تتقبلوني بينكم زي زمان

    تحياتي

    مولان

144 كلام قلوبهم:

Sometimes يقول...

هو انتى اللى فى دماغى ولا حد تانى
عموما اهلا بيكى حبيبتى
بس عارفه فكرتينى بكرتون مولان
الله ايام زمااااااااااااااااااان وشرايط الفيديو
يلا ما علينا

اهلا بيكى يا جميل

مولان يقول...

هههههههههههههههههههه


مين مين خليها في سرك ومتقوليش لحد

قولي كلمه السر يامنمووووووووون

اوعى تفكر يقول...

الف الف مبرووووووك على المدونه
وان شاء الله المدونه متميزه مثل الكارتون تماما

مولان يقول...

الله يبارك فيك

نورتني

تحياتي

مولان

قلب مصرى يقول...

حمدا لله على السلامة إلى عالم التدوين مرة أخرى

* يقول...

مش عارفه شاكه بس مش متأكدة
لكن لو انتى
محدش كان بيقولى يا كناريتى غير اتنين
فوضحى بقى بدل ما اخبط فى الحلل

وعموما الف حمد الله على سلامتك ومرحبا بك فى عالم البلوجر
واكيد كنتى وحشانه ودلوقتى نورتينا

مولان يقول...

قلب مصري

الله يسلمك دايما

مولان يقول...

كناريتي

مش عارفه مين تانيبيقولهالك بس هو انا حد كان بيسال عليكي وقت غيابك بلاش تخبطي في الحلل وفكري تاني

مولان يقول...

اه لو عرفتي مش تقولي خليها في سرك بقي

* يقول...

عروستى


طب كنتى بتسئلى والا كنتى بتكلمينى؟


بلاش وحاشه بقى ووضحى عشان كدة هروح بعيد قولى قولى ها ها ها

قولى بقى

mostafa rayan يقول...

اهلا بيكي مرة تانية
بس انتي ليه ماقولتيش على نفسك واسمك القديم علشان نعرفك

-كناري
اكيد حد من الأتني دول انا ومتهيالي سمراء كمان
بس طبعا انا اللي قولته في الأول
تحياتي ليكي يا مولان وليكي يا كناريتي

مولان يقول...

كناريا

مصطفي

نقدر نقول انه تمام

واهلا بيكم في عالم مولان

هانى زينهم يقول...

مش عارف مين اللى المفروض يرحب بمين بما انك كنتى مدونة سابقة زى ما قلتى . انما عموما حمد الله ع اسلامة واسعدنى جدا تشريفك مدونتى ويا رب تبقى عودة سعيدة ان شاء الله ومستنى موضوعك الاول وهاكون اول تعليق ان شاء الله .

مولان يقول...

ازييك لا انا اللي ارحب بيك قولي اخبار مالوكه ايه

ضد التيار يقول...

مين هه ؟

مين هه؟

مين هه؟

D:

اهلا بيكى من جديد فى عالم التدوين

بوسه كبيره بقى ليكى (:

مولان يقول...

ههههههههههههههههه

مش هقولك ايه الناس الحشريه دي

(أم البنين) يقول...

حمدا لله على السلامة إلى عالم التدوين مرة أخرى

مولان يقول...

اللله يسلمك ياقمر

نورتيني

حسن حنفى يقول...

اهلا بعودتك

شكلك كان ليكي شعبيه كبيره بس مش عراف ليه المدونه السابقه كانت اتحذفت مع العلم اني مش عارفها بس انا ضد حذف اي مدونه :d

علي العموم ممكن تكون حاله استثنائيه ولكل قاعده شذوذ برضه
:d

المهم تكوني دلوقتي بخير وان شاء الله في انتظار البوست القادم

دمتي بالف خير

مصطفي احمد يقول...

المدونه بجد شكلها جميل اووي

ان شاء الله تكون من افضل المدونات

mohamed ghalia يقول...

أهلا بعودتك مرة تانية
تحياتى

مولان يقول...

حسن حنفي

فعلا كانت ليها شعبيه وانت كنت متابعها جدا

وكان لازم تتحذف

نورتني في عالم مولان

مولان يقول...

مصطفي احمد

ميرسي لكلامك

ومش شطر تكون افضل مدونه المهم تكون مدونه اتشرف بيها

تحياتي

مولان

مولان يقول...

محمد غاليه

نورتني في عالم مولان

زي ما كنت منورني في العالم السابق

Purplewaves يقول...

اهلا بيكي في عالم التدوين مرة تانية وعلى فكرة انا بحب مولان اوي وبحب الكارتون عموما، نورتي يا قمر





تحياتي

مصطفي احمد يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
حسن حنفى يقول...

مولان

كده بقي يبقي الموضوع مش يعدي

لازم اعرف المدونه :d

لان الفتره الاخيره فيه 3 مدونات انا اعرفهم اتحذفوا ويمكن اكتر

فلازم اعرف مين :d

مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين مين

مولان يقول...

لازم تعرف خلاص لما تعرف قولي اصل انا كمان معرفش :-P:-P

مولان يقول...

Purplewaves

اهلا بيكي ياقمر وملان كارتون فعلا يتحب اوي اوي

اقصوصه يقول...

مرحبا بعودتك غاليتي

نورتي برجوعك عالم التدوين

سعدت جدا بمروري من هنا

بانتظار جديدك دوما:)

مولان يقول...

انتي اللي نورتيني ياقمر والبقاء لله مره تانيه

حمامة يقول...

لأ انا بقى مش عارفه
بس ياريت تقوليلنا بقى ملناش دعوة :)
عموماً اهلاً بيكي تانى
وعلى فكرة انا بموت ف موووووولان
:)

مولان يقول...

اهلا بارق مخلوقه

بكره تعرفيني من نفسك فكري شويه هتعرفيني

Lola يقول...

مدونه سابقه..مدونه سابقه..اممم ياترى مين ..يا ترى مين؟؟ ليه بس كده يا مولان يعنى هى فوازير تخلينا نضرب اخماس فى اسداس وندور على كل مدون خد حته من قلوبنا واختفى...عموما يا ستى منوره وبالأحضااااااااااااان كمان.

لولا

semsem يقول...

اهلا ومرحبا

مولان يقول...

لولا

القمر هنا

هتعبك شويه وهخليكي تفكري انتي اطلع مين

نورتيني ياعسل

مولان يقول...

سمسمه

اهلا بيكي

حسن حنفى يقول...

برضه برضه برضه

:-w

مهو انا لازم اعرف يعني لازم اعرف

بجد بقي كده هفضل افكر افكر

ومش هعرف اركز في الدروس ولا في المذاكره بقي

ولو مستواي الدراسي نزل هيبقي مين السبب

فكري تاني وتاني :d

طبعا مش يرضيكي وهتقولي علي طول

يلا بقي :d

مولان يقول...

يبقي بلاش تفكر وركز في امتحاناتك

mohamed يقول...

مولان هانم
صاحبة عالم مولان
المدونه السايقه والحاليه واللاحقه
نورتى سايقا وحاليا ولاحقا
وشرفتينى بزيارتك حاليا
وأن شاء الله لاحقا

مولان يقول...

ربنا يخليك يابابا محمد

نورتني والله

حسن حنفى يقول...

لا مهو انا لازم افكر ولازم اعرف

والذنب هيبقي عليكي

يلا بقي يلا بقي طب لمحي يمكن اعرف

قولي اي حاجه كد ه

dalia يقول...

مولان

أنا أعشق الغموض وشكلى كده حعشق غموضك ومحاولة اخفاء شخصيتك انا حاسة انى أعرفك كويس على العموم انا حستخدم حاستى الصحفية لتتبع غموضك صدقينى مش حتروحى منى

حسن حنفى يقول...

هنبات هنا بقي

:d

يا جماعه اللي يعرف يوقلي حرام كده
:(
:((
:(((
:((((
:(((((

imagine يقول...

سلام
مولان دي زيارتي الأولى ليكي..وأنا جيت أزورك عشان أنا أساساً بموت في مولان، عشان كده عنوان المدونة شدني للزيارة..أهلاً بيكي من جديد..
أتمنى إنك تردي الزيارة

مولان يقول...

حسن حنفي

فكرررررررررر

مولان يقول...

داليا

ياخوفي ياعبد الجبار

مولان يقول...

imagine

--------
ده من حظي ان الاسم عجبك
واكيد هيتم التواصل

نورتيني ياقمر

وومن يقول...

امممممممممممم

اهى بيكي مره تانية نورتي العالم السحري اللي مهما بعدنا عنه بيشدنا ليه مره تانية

ياتري كنتي بتابعني انا كمان ولا لاء ؟؟؟؟

حسن حنفى يقول...

مهو مش معقول كده

دلوقتي انا شاكك في اتنين :d

بس مش عارف انهي واحده فيهم

يلا بقي انا عندي درس الساعه 9 وشكلي كده مش هروح طب قوليه بصوت واطي :d

هههههههههههههه

علي فكره انا لحوح جداا
يلا بقي :((

يلااااااااااااااااااااااااااا

حسن حنفى يقول...

طب المدونه اتحذفت من فتره قليله ولا فتره كبيره ولا ايه بالظبط اي معلومه صغيره

هو انا بشحت

:d

مولان يقول...

وومن

اهلا بيكي ياثكر

طبعا كنت بزورك وبتزوريني :)

مولان يقول...

حسن

هتفضل كدا كتيير

Teawater يقول...

كد يعني ده رد ازعل بقا بتقوليلي منورة الدنيا عشان انا مشيت يعني انا الي كنت مضلماها
عاااااااااااااااااا
طيب يا ستي مقبوله بس انتي مين ؟؟؟؟؟؟
سهليها شويه

حسن حنفى يقول...

مهو ده اللي واضح فعلا

طب بس قولي فتره كبيره ولا صغيره

علشان اقدر افرض صح

حسن حنفى يقول...

شفتي كله عاوز الموضوع يبقي اسهل

قولي اي معلومه صغيره بس

اول حرف مثلا كده

:d

مولان يقول...

شوشو

ايه ياقمر

عاوزاني اسهلها ازاي

Son of Egypt يقول...

السلام عليكم

اولا انا تقريبا مش اعرفك وهى فزوره حلوه ولذيذه بس طبعا تنورى المدونات
واكيد انتى كنتى منوراها زمان فأهلا بكى تنوريها تانى

تحياتى لكى

إبن مصر
nageh

مولان يقول...

حسن

مش تحبكها بقي وفوت

مولان يقول...

ابن مصر

لا تعرفني بس معلش هقول غيابك اللي فاتت

اهلا بيك في عالمي

حسن حنفى يقول...

ممممممممممم

ويستمر التفكير

مش لاقي اسم مدونه ممكن يتاقلم ويطلع صح :(

قولي بس الفتره وانا هعرف

حسن حنفى يقول...

علي فكره فيه توريه في اخر تعليق

بس مش اعتقد

بس يلا يمكن يطلع صح

بس برضه قولي الفتره بقي

حسن حنفى يقول...

ممممممممممممم


اعتقد ان التوريه طلعت غلط بس قولي يمكن تطلع صح

dalia يقول...

حبيبتى مولان

طيب خلاص انا فهمت رجاء لا تزعلى لم أقصد ايذائك ابدا بس المهم لا تبعدى عن مجتمع التدوين

من غير عنـــوان يقول...

أنا كمان جديد
عموما أهلا بكل إضافة

تحياتي

نهر الحب يقول...

اهلا بكى فى عالم التدوين

مولان يقول...

حسن

يابني اعتقننننننني وعاملني كجديده وخلاص

مولان يقول...

داليا حبيبتي

انا حاولت وانتي قولتيها صراحه الله اعلم مين عامل تعقيب للردود ربنا يستر بقي

مولان يقول...

من غير عنوان

اهلا بيك في عالم التدوين

وميرسي لترحيبك

مولان يقول...

نهر الحب

اهلا بيكي انتي ياقمر

جوايا شئ نفسه يشوف النور يقول...

اهلا بيكى يا حبيبتى معانا
التدوين كان هيبقى وحش اوى من غيرك

وبحيكى على روحك المتحديه
ضد حذف مدونتك

ومهما كنتى بأى مدونه
مكانتك هتفضل موجوده بينا
فى اى مكان هتتواجدى فيه

منتظرين بدايتك بفارغ الصبر
مش تتأخرى علينا

تركتى بصمه بتواجدك السابق
فعرفتك بداخلى

:)

مولان يقول...

متتخيليش سعادتي اد ايه انك حساني ويارب فعلا تكوني عرفتيني لانك متعرفيش غلاوتك عندي ازاي ياعالمي المفضل والمحبب لي

M.K يقول...

مولان..........
مدونه قديمه جديده.....
مرحبا بكي بأي وقت في مدونتي.....
وحتابع مدونتك الجديده مع إحتمال إني لازلت أقرأ القديمه..
..........
دمتي بخير ......

مولان يقول...

اشك انك بتقري القديمه حاليا

عامه انا سعدت بوجود صديقه ليا في المدونه الجديده

انسانةعادية فى عالم مش عادى يقول...

اهلا بيكى فى عالم التدوين وان شاء الله تكون مدونة متميزة جدااااااااااا

مولان يقول...

اهلا بيكي ياقمر في عالمي

Soul.o0o.Whisper يقول...

مولان

مش عارفة إذا كنت من متابعينك القدامى و لا لا

بس إن شاء الله أكون من متابعينك فى عالمك الجديد

و أتمنى لمدونتك إنها تكون زى ما تتمنى و أحسن كمان


خالص تحياتى

مولان يقول...

كنتي من متابعيني ياقمر

نورتيني في عالمي

أحــوال الهـوي يقول...

اتمني ان يكون عالمك ساحر و مبهر واعتقد انه مليئ بالرومانسيه

تحياتي

أحــوال الهـوي يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Teawater يقول...

يعني مثلا تقولي اخر بوست كتبتيه زمان او اخر كومنت انا قولته عندك او كده
او اقولك اديني ميلك واحنا نتعرف سوا
وش بيضحك

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

مع انى بحب عالم سمسم اوى

اتمنا احب عالم مولان اووى برضوا

بس نشوف العالم ده فيه ايه وجواه ايه

ويا نتفق يا نختلف

البمهم يكون عالم واضح وصريح وميبقاش زى عالمنا مليان نفاق وكذب

مستنىة اول حاجه فى عالمك

ودايمكن الانطباع الاول يدوم

اه

انتى عاملة برضوا خط كبير

من اولها تحللى ليكى الخط وتحرميه على


كبر وصغر الخط لشئ فى صدرى

تحياتى

سلام

الشنكوتي الكبير يقول...

طبعا كلنا هنسال يا ترى مييييييييييين

لكن قبل مين وازاي
احب ارحب بيكي تاني
ربنا يوفقك دايما
بس فعلا يا ترى مييين

اوعي تكوني اللي كلمتني امبارح
سلاااااااااااااااااااااام
بما انك مدونه قديمه
اخوكي ايهاب

حسن حنفى يقول...

مممممممممممممممم

خلاص اوك

هنتعامل كانك جديده

بس برضه هحاول اعرف ان شاء الله

... amr يقول...

بما اني جديد في الشعلانة دي ... فمن الممكن اني مكونش اتشرفت بمعرفة حضرتك قبل كدة ...
عشان كدة اسمحيلي ارحب بيكي و بوجودك
من تاني :))

تحياتي

maha zein يقول...

مين مين مين
بغض النظر عن انتي مين
بيتهيقلي لو الناس كانت اتقبلتك قبل كده
يبقه هتتقبلك بعد كده
النظرية مش في مين اللى بيكتب النظرية في الكلام اللى بيحبب الناس في اللى بيكتب

الا انتي مين
انا بردو شكة في حد
ولا ايه

حبيبه يقول...

منورة من جديد في عالم التدوين
وبالتوفيق دايما
تقبلي مروري

Butterfly يقول...

هممممممممممممممممممم
طب ليه اللخبطه دى
على العموم حمدالله على السلامه

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

اهلا بيكى يا مولان
ومستنين الموضوعات الجامده اللى احنا
متعودين عليها

انا همشى بقى علشان باربى طالبه منى مصاصه
اعمل حسابك معاها ولا لا
هههههههههه
مبروك المدونه الجديد

فى رعايه الله

joker

habiba يقول...

هههههههههههههههه
انتى عملتى زيى؟
شفتى حكايه خليها فى سرك؟
بس ضد التيار قالت ان ده انتى
هو ده حقيقى؟
انا بخمن بس
سلااااااااااااام

Soul.o0o.Whisper يقول...

مبرووووووووك على النيولوك

مش عارفة هيتغير كام مرة
بس أختيارك فى كل مرة لذيذ :)

و كنت من متابعينك ؟؟؟
طيب
هنشوف الموضوع دا
هههههههههههه



خالص تحياتى

mostafa rayan يقول...

السر اتعرف يا جميل ضد التيار كشفته
upstream2.blogspot.com

وميض ابتسامة يقول...

مبروك المدونة الجديدة ..
وفى انتظار الابداعات وخفة الدم

خالص تحياتى

Manamino يقول...

اهلا بيكي مرة تانية
ولو اني زعلان قوي علي المدونة التانية اللي راحت هدر
بس مش مشكلة
الف مبروك علي المدونة الجديدة

ضد التيار يقول...

ياجماعه مدونه ضى القمر اتعمل عليها هاااااااااااااك

و كيارا كلمتنى و قالت انى اعلن عن المدونه الجديده عشان ماحدش يدخل ضى القمر

ياريت كده الامور تكون وضحت !!!!!!

مـجـنـووون يقول...

الف مبروك علي العالم الجديد بس العالم القديم وحشني قوي

بس يا رب متكنيش زعلانه من إلي حصل ، وتحولي تثبتي وجودك

تقبلي مروري سيدتي الجميلة
مجنووون

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

المشكلة انى ضد التيار قالت انك نقلتى البلوج هنا يعنى قالت انتى مين
عموما مبروك البلوج الجديد

princess يقول...

كياراااااااااااا
اهلا اهلا ايه الحركات دى بقى عموما مولان مش مولان ويلكم باك:)

نهر الحب يقول...

اهلا بك يا مولان

انا حره يقول...

طيب ليه مولان يعنى

ليه مش كيارا رغم ان الكل عرف انه انتى

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

السلام عليكم
المهم رجعتي لينا ياقمر حمد لله على السلامة بس أول ماقلتلك سلميلي على سمبا جبتيلي مولااان طيب مفيش مانع وصل سلامي لبابا مولان بردك
ربنا يباركلك في مدونتك الجديدة ويحفظك من كل شر
تقبلي مروري وخالص إعجابي لشخصك الجميل لينا لقاااء تاني ياأحلى طفلة وأجمل كياررا سلااام مني ليكي
في أمان الله

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

الف مبروك على المدونة
بس البلوج القديم ايه اللى حصله
انا دخلته لقيت حاجات غريبة

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

طالب ثانوى يقول...

طب زمان كنا بنقولك ياكوكى دلوقت نقولك يامولى

mahasen saber يقول...

اهلا يا قمر ياليى انا عارفك كويس
زى ما عارفه شكلى فى المرايه بيبقى عامل ايه الصبح

نورتى زى ما بتنورى فى اى مكان فى البلوج تكونى فيه

mohamed ghalia يقول...

يلا مبروك الشكل الجديد وإن شاء الله تعوضى المدونة القديمة
إحنا الى بنصنع المدونات
تحياتى
دمتى بكل الود
زورينى بقى بالنيولك الجديد ههههههههههه
تحياتى

adel يقول...

شوفي انا مبقليش كتير في التدوين بس من مروري عندك و تشريفك ليا ....
و كمان عشان في واحد سايح و عارفني ليه المدونة بتاعتك قفلت و مكنتش سغاله معايا و كانت بتوديني لمدونة اخري

اهلا بيكي تاني و مستنين الجديد يا ....
:):)

عادل
http://elbald-dy.blogspot.com/

mero-moory يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

موش عارفه انا اعرفك ولا لاء بس ويلكم بيكي في عالم انا بحبه اوي ولقيت نفسي فيه كتير

ويلكم باك يا جميل

بس ايه موش هنشوف موضوعات ليكي ولا ايه ؟؟؟

في رعاية الله

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

زعلت جدا يا كيارا لما دخلت اللينك القديم بتاعك انهارده لقيته مسروق ، يمكن اكون ماعلقتش عندك بس كنت متبعاكي


يلا ولا يهمك ياقمر والف مبروك العالم الجديد

mero-moory يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا المرة دي برد عشان عرفت مين عالم مولان كياررررررررا الثكره

وحثتيني يا كميله ومعلثي عشان المدونه كفايه انك بخير وانا عن نفسكي وراكي وراكي ومتابعاكي دايما يا قمر

موث تنثي بقى تجبيلي مثاثه وثوكولا هههههههه

في رعاية الله

mido يقول...

طب ليه مبعتيش شكوى علشان جهدك ميضيعش هدر؟

مش معقول, متسيبيش حقك أبدا أبدا

مولان يقول...

احوال الهوي

********
يارب اقدر اعبر فيه عن عالمي

مولان يقول...

تويتر

*******

خلاص ياقمر اتكشفنا واللي كان كان انا كيارا

مولان يقول...

احساس لسه حي

هههههههههههههه ماشي اكتب خط كبير براحتيك انا مش بحرم اهو ههههههههه


وان شاء الله المدونه تعجبك

مولان يقول...

الشنكوتي

********

هههههههههههههههههههه خلاص انا كيارا

مولان يقول...

حسن

*********

خلاص انا كيارا عااااااااااااا

مولان يقول...

عمر

******

اهلا بيك في عالم التدوين

وان شاء الله هيتم التواصل

مولان يقول...

مها


*****

صح ياثكر واكيد انا اللي شاكه فيه لان الكل كان شاكك فيا اصلا ههههههههههه

مولان يقول...

حبيبه

********
اهلا بيكي ياقمر

مولان يقول...

Butterfly

********

نعمل ايه بقي ياقمر قدرنا

الله يسلمك ياثكره

مولان يقول...

جوكر

*******
وانا وانا عاوزه مصاصه

مولان يقول...

حبيبه قلبي

*******

عااااااااااااا افتكرت ايوه انا كيارا للاسف اللي حصل لضي القمر خلاني اكشف نفسي

مولان يقول...

Soul.o0o.Whisper

---------

الله يبارك فيكي كده انتي عرفتي انا مين

مولان يقول...

مصطفي

******
للاسف اللي حصل خلاني اكلمهم يعملوا تنويه

مولان يقول...

وميض ابتسامه

*********

ان شاء الله اكون عند حسن ظنكم

مولان يقول...

Manamino

********

الله يبارك فيك وانا زعلانه اوووووي عليها بجد يلا الحمد لله

مولان يقول...

ضد التيار

**********

انا وضحت اللي حصل ياقمر

مولان يقول...

مجنون

*********

الله يبارك فيك وفعلا ضي هتوحشني اوووووووووووووي

مولان يقول...

برنسيس

عااااااااااااااااا شفتي اللي جري لضي

مولان يقول...

رئيس جمهورية نفسي

***************

انا اللي قولتلها يامحمود عشان انوه علي اللي حصل ضي القمر فيها

الله يبارك فيك

مولان يقول...

نهر الحب


********

وبيكي ياقمر

مولان يقول...

انا حره

*******

عشان انا وقفت مع نفسي وفي حاجات كتير اتغيرت جوايا بس مش للوحش بالعكس

مولان يقول...

حور الجنه

*******

بجد بجد مش عارفه اقولك ايه

ربنا مايحرمني منك ياثكر

مولان يقول...

حدوته

شفت اللي حصل لضي القمر عاااااااااااااااااا

مولان يقول...

طالب ثانوي

ههههههههه قولي اي حاجه

مولان يقول...

سنسنتي

********

وحشتيني ياقمر

رنتلك بالرقم الجوديييييد

مولان يقول...

محمد غاليه

*******

ان شاء الله تكون جميله ومريحه زي ضي وافضل

انا هزورك حاضر بس التوضيبات بس

مولان يقول...

عادل


*****

اعمل ايه في اللي ماشين بيقولوا ياشر اتعملي هاك عااااااااااااااااااا

مولان يقول...

mero-moory

************

هيييييييييييييييييه ميرو عرفتني خلاص وعندي سوكلاتات ومصاصات وكله

مولان يقول...

خمسة فضفضة

***********
وانا والله زعلت اكترررر

وميرسي ياقمر لمتابعاتك

مولان يقول...

ميدو

********

هو اللي حصل كان في نفس التوقيت اللي انا قايله اني هغيب وبعدها عملت عالم مولان وبعدها اللي حصل توقيت غريب بجد

عالم حبيب يقول...

حمدا لله على سلامتك وربي يوفقك يارب ويسعدك .. وإن شاء الله تكون مدونتك مليئة بالخير والبركة

Walad_Masry يقول...

اولا حمدا لله على السلامة على رجوعك لعام التدوين ومبروك إفتتاح عالمك الخاص

طبعا أنا أسوأ واحد في موضوع التخمين وماليش في حل الفوازير وبالتالي مستحيل هعرف مين حضرتك

على أي حال أهلا بيكي مرة تانية

خالص تحياتي

مولان يقول...

عالم حبيب

********

الله يسلمك دايما

ويارب المدونه تكون خير ليا وللجميع

مولان يقول...

Walad_Masry

**********

الله يسلمك يارب

ويبارك فيك

هههههههههههههههههههههههههه

بقي مستحيل برده

ماسي ماسي هعديها المره دي