الأحد، يناير 04، 2009

هيييييييييييييييييييييييه مفااااااااااجأة


سممممممممممممممممممع هووووس

والمفاجاه النهاااااااااااااااااااارده

عاوزه اسمع احلي كيكيكييكيكيكيكيكيك من هنا للصبح

ده عيد ميلاد اميرتي الغاليه 

احترت اعمل لاميرتي عيد ميلاد ها ازاااااااااااااااي


احتار قلمي واحتار عقلي واحتارت كل جوارحي



طب اعمله ياناس بشقاوه 



ولا برقه نسيم البحر ساعه الصباح


فقلبي قالي سيبني انا اللي اعمله 


شيفاااااااااااااااكو بتسالو عيد ميلاد مين


ده عيد ميلاد زهرة البساتين 


عيــــــــــــد ميلاد نيـــــــجار


وهبدا العيد ميلاد مع نغمة فيروزيه ياعاشقة العصور الوسطي وقهوة الصباح
 

شايف البحر شو كبير  


بكبر البحر بحبك 


شايف السما شو بعيدة 


بعد السما بحبك  


بكبر البحر وبعد السما بحبك يا حبيبي 


... يا حبيبي يا حبيبي بحبك نطرتك أنا 


... ندهتك أنا


... رسمتك على المشاوير يا همّ العمر


... يا دمع الزّهر ... 


ويا مواسم العصافير 


ما أوسع الغابة بوسع الغابة قلبي يا مصوّر ع بابي


... ومصوّر بقلبي نطرتك سنة ..... 

ويا طول السنة.... 
 

واللسأل شجر الجوز يشوفك بالصحو ...


  جايي من الصحو ... 


وضايع بورق اللوز ما أصغر الدمعة ... 
 
أنا دمعة بدربك بدّي أندر شمعة وتخلّيني ....


حبّك شايف البحر شو كبير



  
ومع الفقره التانيه





  التورت دي ليا انا بقول اهووووووووووووووووووووو 
 

دي ليا انا وانتي
 
دي ليكي انتي وعريسك ان شاء الله

 
كوووووووووووووووول سنه وانتي طيبة ياقمررررررررر 

58 كلام قلوبهم:

mero-moory يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اول تعليق هيييييييه

كايالك تاني يا بت

في رعاية الله

الازهرى يقول...

طيب احجز تانى تعليق وامرى لله

الازهرى يقول...

ونحجز التالت علشان نعوض

الازهرى يقول...

طبعا قبل اى حاجة
تورتة الشيكولاته الكبيرة من نصيبى
واى حد هيقرب منها
هاكله بدالها
مفهوم

نيجى به للمهم
كل سنة ونيار دايما بخير وسلام
وقريب يا رب نفرح بيها هى واللى فى بالى فى يوم واحد كلهم علشان اخلص بقى واقعد كده فى المدونات لوحدى بدل ما هم زاحمين الدنيا كده

بتقولوا ايه
يوحشونى
يوحشوا مين يا عم
دا أنا ما هاصدق اخلص منهم
بس
تصدق ممكن يوحشونى شوية
لألألأ
شوية كتير
تصدق
هيوحشوا الواحد
خلاص نفرح بيهم ونديهم اجازة مؤقت ويرجعولنا تانى
المهم يبقى فى فرح وخلاص
وكمان فى الفرح شيكولاته كتير ولا ايه ؟




مل سنة وانتى ونيجار بالف خير وسعادة وسلام وهناء
ودايما يا رب اشوفكم اصدقاء جمال
وتكون السنين الجاية احلى واحلى

يا رب

لحظة تأمل يقول...

كل سنة وهى طيبة وانتوا الاتنين بالف خير
وربنا يخليكوا لبعض دايما

احلى ما فى الحفلة الحب اللى باين فيها

mero-moory يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ايه ده كله ايه ده كله

كل ده اكل تورتات ما شاء الله انا ليا فيهم طبحا يا كيتي

عقبال 545245245 ولبع ثنه يا نيجار كل سنه وانتي طيبه يا قمر ويارب تكوني دايما بخير

هاتيلي انا اولبت كيتي مثاثه بقى ههههه

في رعاية الله

عاشقه الرومانسيه يقول...

حبيبتى كيارا
كل سنه وصحبتك بخير
وكان نفسى اكون اول تعليق لانى منتظره المفاجاه وقلت انها بكره لانك قلتى يوم 5
بس الناس الجميله دى كلها قامت بالواجب
عموما انا بحب الشيكولاته وعايزه اكبر حته ليا لوحدى انا بقول اهو
ربنا يديم صداقتكم على الخير والود دايما يارب
وشكر لتعليقك على مدونتى
اختك فى الله
عاشقه الرومانسيه

موناليزا يقول...

كل سنة وانتوا طيبين ودايما مع بعض متجمعين

التورت تحفة بجد
شكلك مكلفة اوى:)

كاتب مصري يقول...

كل سنة وهيا طيبة وبألف خير
وانت كمان
التورتة والحجات دي جوعتني قوي
مودتي

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

كل سنة وهيا طيب يارب
وتفضلو تحبو بعض كدة
وشيل التوت دى عشان انا كنت هخوش فى الشاشة منجمالها

نفرتارى يقول...

كل سنة وانت وهى بخير وسعادة .. وانا مبسوطة بجد بأن فى لسه اصدقاء بشكل ده .. ربنا يخليكوا لبعض ويوفقوا ...
بس بجد نيجار تستاهل كل خير .. لأنى من اشد من اعجب بكتابتها مع انها غيابة عنا بس احنا فى انتظار كتابة جديدة .. وانت كمان يا كيار رائعة ..
كل سنة وانت يا نيجار طيبة Happy birthday وعقبال مليون عام .

نفرتارى

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

كل سنه و هى بخير و بالف سعاده

و انتى يا كيارا عامله ايه

و ع فكره
و النعمه اللى حيجى جنب التورتات و الشكولاتات دى حضربه و ابهدله

انا حكولهم لوحدى

و معلش بقى ع التاخير

--------------------
واحد مخه لاسع شويه

romansy يقول...

كل سنه ونيجار طيبه وبالف خير
عيد ميلاد سعيد
بس ايه الاحتفال الرقيق دا
جميل بجد بجد
ربنا يخليكى يا كيارا وتعملى عيد ميلادها المليون يارب

mahasen saber يقول...

نيجار عيد ميلاد نيجار وانا معرفش

هو انا كنت فى المريخ ولاا ايه

طب انا هشوف جه امتى عيد الميلاد ده

بس طبعا كل عيد وسنه وهيا بالف خير وصحه وستر وسلام عشان هيا تستاهل كل خير

وانتى كمان كل عيد وسنه وانتى غرقانه مصاصه ايه رايك يا منمن فيه احسن ولا الذ من كده

وحشتونى انتوا الاتنين قوى

حاسوباتيه يقول...

كل سنه وهي طيبه وعايزه تورته بالشوكولاته لو سمحتي

Son of Egypt يقول...

السلام عليكم
كل سنة وهى طيبة وانتوا الاتنين بالف خير
وربنا يخليكوا لبعض

واتمنى انها دوام الحب بينكم

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا) يقول...

حجبللك بكرة ارداحسن انا هربانة وعندي امتحان

حسن حنفى يقول...

كل سنه وهي طيبه

وربنا يخليكوا لبعض

mosh 3aref يقول...

طيب فين الحاجه الساقعه بقى يعنى هنتفرج ومش هناكل

ههههههههههه

كل سنة وهيا طيبه وربنا يخليكوا لبعض

نيجار يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
نيجار يقول...

كيارا كل ده عيد ميلاد انا متنحه ومزبهله بجد انا كنت نايمه وصحيت على الرساله على هنا ربنا يخليكي ليا يارب ليكي منى اكبر
ممممممممممممموه
:)

نيجار يقول...

كيارتي بس انا زعلانه علشان بقيت عجوزه وعندي 27 سنه ، وعمري نقص سنه
عااااااااااااااااااااااا
ما تحوليش انا نكديه من يومي

نيجار يقول...

آه بمناسبة النكد واني بحب فيروز
شغليلي ليالي الشمال الحزينه
ولا بصي خليها مريت بالشوارع
علشان انا زعلانه على غزه

نيجار يقول...

إيه مش البوست ده بتاعي يا بت يا كيارا خلاص انا هعلق لحد الصبح
إيه ؟
بتقولي حاجه ؟
آآآآه
بحسب .

نيجار يقول...

بقى كده خلاص سمتيني عاشقة العصور الوسطى وقهوة الصباح ماشي بس انا بحب الفراعنه برضه والاساطير اليونانيه وليالي الغجر بتوع اسبانيا ورقصة النار بتاعتهم والفلامنكو ،
هههههههههه
شفتي طلعت بعشق كل العصور ومش قايلالك :)
بس بتفكريني ليه بالقهوه حرام عليكي أعملك معايا يا كيارتي ،
والله بن عمك عبد المعبود تحفه أعملك مج معايا ولا انتي زي المبتدئين بتشربيها في فنجان.

نيجار يقول...

كده نسيتي أكتر حاجه أنا بعشقها فكري كده ؟
طيب ... فكري كمان شويه ؟
شويه تاني علشان أجيبلك انتي وميرو مصاصه ،
طبعاً كيارتي العسوله الحلوه الاموره اللي زي القمر :)

نيجار يقول...

بس قوليلي ليه التورت اغلبها مكتوب عليها بيبي ،
هو انا نونو
استني يارب اصحى الصبح اللاقي نفسي بقيت بيبي بجدأنا مش عايزه أكبر يا كيارتي .
عااااااااااااااااا

نيجار يقول...

آه وتورتة العروسه والعريس هديه منى ليكي انتي وعريسك بإذن الله انا خلاص توبه يا أختي مش عايزه تاني خلاص انا كده زي الفل ومش ناقصه حد ينكد عليه تاني وعلى رأي عمرو أديب
أنا كده
فله شمعه منوره،
وغير كده يابت ابعدي عني احسن لك احسن تتعدي من النحس اللي عندي .

نيجار يقول...

بجد بشكر ميرو موري والأزهري ولحظة تأمل و عاشقة الرومانسيه وموناليزا و كاتب مصري و البت المشمشيه حلوه بس شقيه ونفرتاري و شباب اون لاين ورومانسي وسنسنتي المهاجره الي المريخ و حاسوباتيه و Son of Egypt و حسن حنفي و mosh 3aref ،
بجد مش عارفه اقولكم ايه شكرا ليكم بجد واسفه لكل اخواتي الغاليين اللي مقصره معاهم بجد بس عارفه انهم هيعذروني ،

نيجار يقول...

كيارتي والله ماعارفه اقولك ايه كل كلام الدنيا مش هيوفيكي حقك ربنا يخليكي ليا يا اميرتي الغاليه ويديم حبا اللي في الله :)

marmar يقول...

كل سنة ونيجااااااااااااار الحلوة طيبه مع اني مش اعرفها ولا تعرفني
بس كل سنة وهيا طيبه وعقبال ميه سبعه وعشرين شوفتي عجزتك ازاي ههههههههههههههههههههههههههههه
والتورت دي هاكلها كلها لوحدي
حتى بتاعت العريس والعروسه عايزاها مليييييييييييييييش دعوة :( عايزة اتجوز بقى اوف هههههههههههههه
كل سنة وانتي طيبه يا نينو وكل ايامك خير وسعاده دايما

كفايـة طيبـة يقول...

كل سنة وانتى طيبة يانيجار :)
يارب كل اللى جاى يبقي احلى من اللى فات :)

لورنس العرب يقول...

كل سنه وانتم طيبين
بس انا بحب البيبسي مع الجاتوه

حروف (دلو مرة ثانية وجرح ثاني سابقا) يقول...

كل سنة وانتي طيبةيانيجار سبتللك كومينت عندك وربنا يخليكم لبعض يارب واشوفك عروسةمن تاني اصلي استشفيت من كلامك حوارات ربنا ييسرللك الحالي يارب ويوفق كيارا

عاشقة القمر يقول...

كل سنه سنه هي طيبه
عقبال مائة
شمعه

blue-wave يقول...

كل سنه وهيا طيبه وبألأف خير

princess يقول...

كل سنة وهيا طيبة ومبسوطة

شموسة يقول...

كل سنه ونيجار طيبه
وانتى كمان طيبه
دى اول زيارة لي في مدونتك ، وإن شاء الله متكونش الاخيرة .
بس فين الجاتوه والبيبسي بتاعي ؟؟؟

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

كل سنة وأنتم طيبين

وإن شاء الله السنة الجاية

تقدروا تحققوا كل اللي فاتكم

السنة دي


تحياتي
وليد

Abu ShoSho يقول...

عام جديد سعيد من عمر مديد في طاعة الله و حب الناس أن شاء الله. هذه أول زياراتي لعالم الحب و حارسته الفارسة مولان. قليلة هي المدونات التي أشارك فيها لكن هنا في عالمكم شدني صدق غريب و تلقائية شديدة و لما رأيت تعليق أم عبد الرحمن علمت أن بوصلتي لم تخدعني.

عالم مولان عنوانه الحب و الطريق إليه الصدق، و رغم وضوح العنوان فالطريق تحفه المصاعب و لكن لا يعلم حلاوة الطريق إلا من كابد المصاعب و قاومت نفسه الإغراء. لن أطيل عليك يا فارسة و لربما أكمل الحديث في زيارة قادمة إن شاء الله أحضر معي فيها مثاثة للجميع.

Dr Ibrahim samaha يقول...

كل سنة وهيا طيبة وكلكم طيبين وبصحة وسعادة

smilyrose يقول...

حبيبتى كيرا

عقبال مليون سنة لنيجار

وعقبال مليون سنة حب وسعادة وخير

يلمئ الله حياتكم بها يارب

وكل سنة وانتى طيبة ياى جمييييييييييل

smilyrose

روح الحب الصادق

ريمان يقول...

ههههههههههههههههه

يالهوى على التورته اللى بالشوكولاته

امووووووووت فيها

من بعد اذنك قطمه بس واحده

طب خليهم اتنين معلش

كل سنه وهى طيبه

وعقبال يا رب ميت سنه

ABOALI يقول...

رغم تعطل المرور
والامن المشغول
بمرور التهانى
ونشر البخور
قلت اعدى اهنى
يمكن انال من الحب والسرور
وارسم على شفاهى بسمة
كلها دعوات
وعمر مديد كله
فرح ومودة وحبور


خالص تهنئتى

شفقة هانم واحسان بك يقول...

كل سنة وهى طيبة
بس يا ترى هاخد واحدة من التورت دى؟؟

آه وكفى يقول...

كل سنة وانتي طيبة يانيجار وعوبال 100 سنة ويارب سنة تحلى من بعد سنة وتتهني بالعمر يارب

مولان .. طول عمرك ذوق :0))

maxbeta3zaman يقول...

كل سنة وانت والصديقة نيجار بخير وود ووئام دائمين

e_emy يقول...

كل سنة ونيجار طيبة (:

وعقبال 10000001 سنة D:

ويارب تبقه سنة سعيدة عليها وعليكى يا كيـــــارا (:

rovy يقول...

كل سنه وانتى و نيجار و كل اصحابك بالف خير ..
تحياتى دوما

روح شرقيه يقول...

كل سنه وانتى اجمل ديما
وبوجودك تحلى الكلمات
روح

فارس القمر يقول...

السلام عليكم

كل سنه وهيا طيبه وعقبال 100 سنه حب وصداقه تدوم بينكم يارب

أمير البلانكو يقول...

كيارا

ازيك

كل سنه وانت طيبه يا نيجار معلش انا جيت متأخر بس الهديه عندي مستنيكي في المدونه بتاعتي

معلش بس هاتكون هديه مؤلمه أوي استحمليها علشان خاطري

وانتي كمان يا كيارا ازيك والله بجد انا أسف علي تأخيري غصب عني

وعقبال يارب ماتتفرقوا عن بعض وتكونوا مع بعض أصدقاء العمر

تحياتي ليكوا انتوا الاتنين

Teawater يقول...

كووووووووووووووووووووووووووووول
سنه ونيجار طيبه وتعيشي وتعملي اعياد
ميلاد كتيرر

بنت الغربة يقول...

كل سنه وهى طيبه
وربنا يخليكوا لبعض
بس الامورة كملت كام سنه؟؟؟
تحياتى ليك

أحــوال الهـوي يقول...

كل سنة و انت طيبه
انت مش شايفه ان عيد الميلاد ده متكلف قوي تورتات و حاجات و محتاجات
تسلم ايدين اللي اشتري و نور الشمع و الي قال كل سنه و انت طيبة و صاحبة المولد طيبة

بابتك
تحياتي

قطرات من شواطئ الحياة يقول...

كل سنة و نيجار بألف خير
بس أنا مخاصماكي
يعني النهاردة عاشورا و أنا صايمةو تعذبيني بالصور دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و بعدين فين مثاثتي؟؟؟ عااا

رؤية يقول...

كل سنة وصداقتكما اقوى

ومحبتكما ادوم

تحياتى

أحــوال الهـوي يقول...

بقالي 20 ساعة باحاول اعلق و النت بيقول انها مدونه خاصة و انت غير مدعو

المهم كل سنه و انت طيبة و منوره الدنيا و المدونات بخفة دمك و شقاوة قلمك و رجاحة عقلك


تحياتي