الاثنين، يناير 12، 2009

استوووووووووووب

لحد كده وستوب

انا هفضل انا

مش هتغير

واللي هيحاول يغيرني

مش هيقدر

لاني هفضل انا

مش هسمح لحد يسحبني للدنيا دي

لدنيا فيها المصلحه هي اهم شي

مش هسمح لحد يبعدني عن الدنيا بتاعتي

دنيا انا اللي عملاها بنفسي

دنيتي اللي بكون سعيده فيها واللي

الكل حبني عشان انا منها

انا بقولها وباعلي صوت

للي بيحاول يبعدني عن دنيتي

بقووووووووول

ستووووووووووووووووووووووووووووووب

مش هتقدروا

انا هفضل انا

البنوته ام قلب ابيض اللي بينسي ويسامح

مش هتقدرو تحولوني وتجروني لدنيتكم

دنيتكم فيها غش وخداع ولعب

انا مش كده

--------------

الفتره اللي فاتت وبالتحديد اخر 3 اسابيع

حسيت ان في ناس حاولت تشدني

للدنيا دي وبجد نفسيا كنت متدمره

كنت بحاول اضحك لكن الضحكه

كانت دايما مبتوره

كان مستخبي وراها حزن كبير

بحاول ان مش في حد يشوفه او يقراه

لان عمري مااحب ان اي حد غالي

عندي يشوفني كده

لانه طبيعي هيحس بيا

وبالمي

وهيتالم ليا وده انا رفضاه

رافضه احس انهم بيتالمو علشاني

كنت مصدر بسمتهم

استحاله اكون مصدر دمعتهم

ده موتي يكون اهون ليا

ولا ني اشوف الدمعه جواه عيونه

وعشان كده اخدت الاجازه

اجازه من التدوين ويمكن اخدتها 3 مرات

مره قولت عليها

ومرتين من غير اما اقول

بس انا راجعت لنفسي

رجعت ليا تاني بعد غياب

دام 3 اسابيع

ومحدش هيقدر يبعدني عن الدنيا بتاعتي تاني

*******

انا بعتذر طبعا للي بيقرا البوست ده

بس كان لازم وقفه عشان افوق

كان لازم اتهز عشان احس اني بتسحب

لدنيا كلها غدر ومش مهم فيها الانسان

0 كلام قلوبهم: