عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

اعتذار

طبعا انا الريدر عندي فيه 460 بوست نازل وبجد انا مقصره اوي اوي في زيارتكم انا بعتذر بجد ليكم لان دا حقكم عليا بس انا فعلا افتره دي مش متظبطه ومش مركزه ومشغوله جداااااااااااا انا بجد بعتزر ليكم كووووووووووكلكم ودا انا بقوله لان لسه كلام شموسه معلق في دماغي اني في اسرة مش ينفع اهملها انا عارفه اني مقصره ومش بزوركم بس وربنا غصب عني اد عولي الفتره دي تعدي علي خير وهدي احمد لله بخير واخدنا خطوات فعلا عشان نحس ان حقها رجع

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان