السبت، مايو 09، 2009

الحوار اهوووووووووووووو

الكلام اللي مكتوب هكتبه بكره في البوست

51 كلام قلوبهم:

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اول تعليق محجوووووووووز

joker

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الف مبروك وفى تقدم مستمر ان شاء الله

Butterfly يقول...

لووووووووووول
والله واتشهرتى
ليكى حق تتقلى بقى هههههههه

ألف مبروك ويارب كل اللى جاى يبقى أحسن
ومعناش نلاقى بوستات كئابه تانى :)

شمس النهار يقول...

اخيرا
بس الصوره لطيفه جدا

emadiab يقول...

والله و بقيتى مشهورة و بكرة تزيحى شعبولا من السن اف اخص
و الله فرحانلك و مبسوطلك و مسرورلك
و بيقولوا على رأى المثل من جاور السعيد يسعد اهو انا زميلك فى مدونة ايام زمان يمكن كده القط العدوى و لا حاجة

عاشقه الرومانسيه يقول...

لقاءات فى التلافزيون
حوارات فى الصحافه
ماشيه معاك ياعم
(وش شرير وعين مدووووره)

ربنا يجعلك دايما كلمه خير تصلح حال الناس
(:
مستنيه بكره بفارغ الصبر
امووووووووووه

رؤية يقول...

مبروك يا عسولة
ومنتظرة التفاصيل

تحياتى

الجواز و سنينه يقول...

الف مبروك على الحوار و عقبال الملك
قصدى المقابله التلفزيونيه

mahasen saber يقول...

مبروك يا منى الف مبروك يا حبيبتى

وعبال ما يتنشرلك فى النيوزويك كمان يا قمر

mahasen saber يقول...

مبروك يا منى الف مبروك يا حبيبتى

وعبال ما يتنشرلك فى النيوزويك كمان يا قمر

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

لولولولولولولولولولولي
ايه ياخواتي العسل دا
قمر ياناس
مستنيه الحوار

Lady E يقول...

الف مبروك يا كيارا

¤¦¤ثلوج¤¦¤ يقول...

ده بجد ؟؟ :D??

adel يقول...

ياعم ياعم
مبروك مبروك مبروك :):)
عقبال مانقرا اخبارك في صفحات ......

الاجتماعيات متخافيش

هههههههههههههههه

ومازلتُ أتعلم يقول...

الف مبروك
فى تقدم مستمر يا أختى

كفايـة طيبـة يقول...

الف مبرووك ياقمر ... عقبال كل الحاجات الحلوة الجاية :)

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

مبروووووووووووك ياقمرر عقبال التى فى والراديو ..
دوسى بقلب جامد ولا يهمك

أحمد سعيد بسيوني يقول...

جميل جدا

Sweet Violet يقول...

مبرووووووووووووووووووووك ياتوتا

بوسة وحضن كبير ليك (:

ايوشة يقول...

الف مبرووووووك ياقمر ومستنين البوست بكرة ان شاء الله

حسام غانم يقول...

ألف ألف مبروك الحوار يا كيارا

عقبال الكتاب :)

حاسوباتيه يقول...

الف الف مبروك وتستاهلي كل خير والف مبروك

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ايوه ايوه ايوه

يا كيارا يا جااااااااامد

مبروك عليكى وعقبال لم تطلعى فى الرديو

هههههههه

ارفعى اسم الدوين

فى رعايه الله

joker

Soul.o0o.Whisper يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ألف ألف الف مبروووووووك يا كيتى مرة تانية

و بالتوفيق يا حبيبتى دايما



أنا نسيت أقولك المرة اللى فاتت

مبروووووووك النيولوك


و على فكرة أنا قرأت الحوار

ربنا يبارك لك يارب يا جميل
و تقدرى فعلا تحققى هدفك من المدونة




دمتى بكل الود يا قمر

صوت من مصر يقول...

ياعم الناس الى رايقه
جرنال وبعدها نغير شكل البلوج
عموما مبروك مبروك

المعتصم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف مبروووك ياكيارا
وان شاء الله عقبال التلافزيووووووون
هههههههههههه
دمتِ بكل خير ومن نجاح الى نجاح
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Bent Men ElZaman Da !! يقول...

الف مبروووووووووووك يا قمر
ومستنيه تكتبى الكلام ده بقى عشان عينى جالها حول وانا بحاول اشوفه :D

princess يقول...

مبروووووووووووووووك
يا جميلة

يوميات شاب منوفى يقول...

الف مبروك والى الامام دائما

يوميات شاب منوفى يقول...

الف مبرووك والى الامام دائما

وردة يقول...

الله الله
كيارا طلعت في الجرانين ياولاد
وبقي لينا اصحاب مشاهير اهه
ههههه
ربنا يكرمك
انتي تستهلي كل خير
بالتوفيق
سلام

hager za3bal يقول...

مبرووووووووووووووك يا كيارا :)
انا مستنيه البوست اللي فيه التفاصيل بكره بقي

بس الصوره عسوله اوي

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

السلام عليكم

الف مبررروك ياقمور في انتظار الحوار ان شاء الله

وحشتيني جداا انتي وسمبا كمان

لتمنى دوام الصحة والخير لك

مهندس مصري يقول...

ألف مبروك يا كيارا

dalia يقول...

كيارا الشقية

اسمك منى وخريجه آداب قسم تاريخ وانا بقول برده ايه سر تعلقها بالقديم أما الصورة كتير حلوه ومألوفه ومريحه جداا أخيرا كل شيئ انكشفن وبان :)

انت عارفه جريدة العالم اليوم ديه تبع مؤسسة جودنيوز انترناشونال ورئيس مجلس الادارة عماد الدين اديب وانا كنت بعمل في جريدة نهضة مصر التى تتبع نفس المؤسسة وفي نفس العقار .تقريبا أعرف ناس كتير من الجرنال وهو جرنال مبيعاته كويسه جدا بالمناسبة يعني حتبقي مشهورة جدا لدى قطاع رجال الاعمال والصناعة مبروك اكيد حنسمع اخبار حلوه قريبا:) بس ابقى افتكريني
تحياتي

همس الاحباب يقول...

الف مليون مبروك
ولا بقينا فى الجرنان
وبكرة التلافزيون
ماشية معاك بقلاوة
ههههههههه
اللهم لا حسد
ده قر وبس
تحياتى

مامة مازن يقول...

لوووووووووووولى يا حلاوة يا حلاوة
مبروك من كل قلبى تستاهلى كل خير
ربنا معاكى ويوفقك دائما

mostafa rayan يقول...

بنت منطقتى مبروك يا قمر
بس يا منى كيارا وعرفنا معناها مولان دى معناها ايه
عارفة موضوع الاسم المستعار ده رغم انه كويس لكن طبعا ماكانش ينفع معايا
لأنى عاسيز الناس كلها تعرف ان اللى بيكتب دة هوالبنى ادم دة
يارب من نجاح للتانى
بس طبعا انا ليا السبق فى الموضوع دة اللى جابلك الخبرو اول حد قال مبروك
مبروك تانى يا بنت منطقتى

mostafa rayan يقول...

صحيح انت ليه ماطلعتيش الصورة بتاعتك ؟

dramaqueen يقول...

مبروووووووووووووووووووووووووووك

الوردة البيضا يقول...

السلام عليكم
سعدت للغاية بالحوار الذي أجري معك يا كيارا
الف مبروووووووووووك يا صديقتي
وفي انتظار المزيد

MaNoOoSh يقول...

ربنا يوفقك يا قمر بكل خير
مبروك الخبر ونيولوك المدونة

قطرات من شواطئ الحياة يقول...

مولان مولان قوليلي دا أي عدد عشان لازم اشتريه

و ألف مبررررووووووووووووووك بجد و الله تستهلي كل خير

مسدس صغير يقول...

مبررروووووووووووووووووووووووووك
يارب نشوفك فى النيوز ويك

ذو الوجه المبتسم يقول...

السلام عليكم اختى الصغيرة
الف مبروك على البوست ده
بجد فرحان بك جدا
وان شاء الله تكونى دايما فى تقدم وازدهار
اسف جدا على غيابى عنك الفترة اللى فاتت
بس ده غصب عنى لانى بصراحة قرفان فى الشغل شوية
واحتمال كبير اسيب الشغل وارجع مصر
تقبلى تحياتى

Nabil يقول...

مبرووووووووووك

الف الف الف مبرووووووووك

عمرو يقول...

ربنا يوفقك و يحقق لك أملك فى اٍصلاح حال سلوكيات الناس فى الشارع و لو أن ده بأعتبره قمة الرومانسيه الحالمه لأن الموضوع كبير كبير كبير ..
تقبلى تحياتى و تقديرى ..

Sometimes يقول...

ماشاءالله ولا قوة الا بالله
الف مليون مبارك يا كوكتى
فى انتظار البوست ان شاء الله

hager يقول...

الف مبروووك
بس برده انا مش فاهمه حاجه :D
مستنيه البوست القادم :D

فتاه من الصعيد يقول...

مبروووك
بس يعنى فرغيه بسرعه علشان نقراه
تستاهل كل خي يا قمر
دمتى بخير....تقبلى مرورى

إبن مصر يقول...

السلام عليكم

ازيك يا كيارا
الف مبروك على المقال ولكن بصراحه مش قدرت اقراه من الصوره وحتى بعد ما كبرتها مش عرفت منتظر لما تنزلى فى البوست الجاى ما هو مكتوب في هذا المقال

والف مبروك مره تانيه