الاثنين، أبريل 12، 2010

انا اتخطبت ياجدعااااااااااااان

لولولولولولولولولي بزغرط لنفسي

ايوه طبعا ازغرط لنفسي امال ايه

اصلي اتخطبت وانا موش اعرف

خير اللهم اجعله خير كنت نايمة في امان الله اجازه بئا

قوم ايه الاقي فون الصبح بيقولولي مبروك علي الخطوبة

صعقت خطوبة ايه دا هو انا اتخطبت وانا مش عارفة مصيبة يكونو بيعملوا فيا كدبة ابريل

الله هو مش اول ابريل خلص ودخلت في نصة

كدبت الخبر طبعا وكبرت دماغي من الموضوع

لكن يقوم ايييييييييييه

يجيلي اميل من صديق بعتبره اخ كبير ليا وكان شريكي

في مدونة لا للنميمه بيباركلي ومكسووووف انه مش

باركلي اول اما عرف الخبر

يالهوي ياني

انا قربت اصدق اني اتخطبت بجد

طب مش يقوووووووووولووووووووو الشخص اللي اتخطبتله اسمه ايه حتي بلاش اسمه هو منيييييييييييييييييييييييين

لالالالالالا بلاش هما مستنين يجي الفرح ومن غير مااعرف الاقيهم بيقولولي براااااااااااا انتي ملكيش مكان هنا روحي بيت جوزك عاااااااااااااااا

واذ فجاه اتفاجا ان كمان الخبر من مدة منتشر

وكله عارف اني اتخطبت وانا الوحيده

معرفش شوف ازاي لا والله صدف عجيبة اللي بتحصل دي

اولا

انا لم البس دبله اي شخص في ايدي

ايدي ناصعه منزوعة الدبل

حتي شوفو هههههههههههههه

ثانيا يوم اما يحصل دا اكيد هقولكم واافرحكم بعد اهلي

يبقي نستنتج من دا ايه

ان لما حد يقولكم كيارا اتخطبت محدش يصدق الا لما يكون الخبر صاااااااادر مني

صح ولا ايه

والف مبروك لاي حد اتخطب بس اتخطب خطوبة بجد مش اوشاااااااااعه زي اللي اتحطيت فيها 

110 كلام قلوبهم:

ابو على يقول...

مبروك هههههههههههههههه
هههههههههه

علي محـمــــــد يقول...

السلام عليكم

والله ياليته كان خبر صحيح عشان نفرح بيك يا كيارا .. عموماً مبروك مقدماً لما يكون الخبر صحيح ان شاء الله .. بس خلي بالك في عصر السرعه احتمال تتخطبي وتتزوجي كمان وما اتعرفي الا بعدها بكم شكر :)

في امان الله

star in the sky يقول...

الف مبرووووووووووووووك على الخطوبة اللى بهزار

وعقبال اللى بجد

هع هع هع هع هع

romansy يقول...

عادى عادى الاشاعات دى عادى خالص
وبالذات بقى لما تكون على كيارا
عسوله وتستاهل الف اشاعه
وتحليلين

هههههه

وردشان smilyrose يقول...

هههههههههههههه ضحكتينى وانا تعبانه

بس عارفه برغم انى مقصرة معاكى بس ربنا عالم بظروفى

بس كنت خنقتك لو عملتيها من ورايا

يارب تكونى بخير

وحشانى قوى يابنوتة


يارب يفرح قلبك يارب

ادعيلى عشان اجيلك قريب

واطمن عليكى

ويارب يكون فرحتك قريبة يارب

وطمنينى على شمس وعلى شيكو

يارب يكونو بخير يارب

ميرا ( وومن ) يقول...

يا شيخة انا مسمعتش الأوشاعه دي غير منك يبقي خلاص انا كده هاصدق واقولك الف ميروووووووووووووك
p :p :p:

وردشان smilyrose يقول...

وبعدين سيبك انتى

هو دا عالم النت ومشاكله

ربنا يكفيكى اذى الناس بتوع التنتيت هههه

وردشان smilyrose يقول...

ههههههههههه وانا كمان هقولك

مبرووووووووووووك

بس يوم فرحك الحقيقى يابنتوتى الجميلة

ايه اخبار الرجيم طخنتى ولا لسه ههههههههههه

كيــــــــــــارا يقول...

ابو علي

*************

ههههههههههههههه الله يبارك فيك مقدما

كيــــــــــــارا يقول...

علي

*********

انت اللي اكدتلي الخبر

كله خييييييير نورت النت من جديد

احتمال يقولولي اني اتجوزت وخلفت كمان من ورايا ههههههههههههه

كيــــــــــــارا يقول...

سمسمه

*****

ههههههههههه الله يبارك فيكي ياقمر

كيــــــــــــارا يقول...

احمد

**********

هههههههههههه ماشي ماشي ياعم

كيــــــــــــارا يقول...

ورد

*****

هههههههههههههههههههه ماشي ياقمر وتعالي بقي عاوزه اطمن عليكي هو انا اقدر اعملها من غير مااقولك

كيــــــــــــارا يقول...

ميرا


*****

ههههههههههههههههه يابنتي انا اتصدمت اصلا

كيــــــــــــارا يقول...

ورد

***

علي رايك ربنا يكفينا شر الاوشاعات

كيــــــــــــارا يقول...

ورد

***********

ربنا يخليكي ياقمر

انا تخنت شويه بس كل اللي في اللقاء بتاع الجمعه قالو اني خسيت اكتر الله اعلم بئا

هراء لا داعى له ..... يقول...

ألف مبروووك

و عقبال كتب الكتاب


D:

كيــــــــــــارا يقول...

يالهوووي

مش حصل عااااااااااااا

Tamer Alhosiny يقول...

مبروك الخطوبة
بس علي فكرة انا زعلت جدا
ده انتي كنتي لسة عندي في المدونة ومش قلتي لي
والله كنت هفرحلك قوي
علي العموم
الف مبروك وبعتزر انها متاخرة واتمني
يكون انسان طيب وعنده محل مصاصات
علشان تخربي بيته
هههههههههههههههه
ربنا يوفقكم

تامر الحسيني
(مروج الاشاعة)

كيــــــــــــارا يقول...

يالهوووووووووووووووووى وانا اقول مين مروجها اتاااااااااااااريك

فين رسوم الدخوووول ؟

Tamer Alhosiny يقول...

هههههههههههههههههههههه
هو بعد محل المصاصات بتاع العريس
لسة عايزة مني
رسم دخول

ايه الافترا ده

هو فين يشوف خطيبته وهي عمالة تعمل بيزنس من وراه

كيــــــــــــارا يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

فين رسوووووووووووووم الدوخل ملكش دعوه دا بيسبيس خاث

Tamer Alhosiny يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
كيــــــــــــارا يقول...

هههههههههههههههههههههه لا هطلب امال ايه دا بيسبيس علي كبير

Tamer Alhosiny يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Tamer Alhosiny يقول...

اتفضلي

https://www.ladybug
giftstore.com/Me
rchant2/graphics
/00000001/KC313-Ladybug
-Lollipop-Small.jpg

بس اعملي حسابك
المرة الجاية
مفيش رسم دخول
ابداااااااااااااااا

كيــــــــــــارا يقول...

مش فاهمه حاجه عااااااااااااااااااااااا

حنين القلب يقول...

يا بنتى بتنكرى ليه هى الخطوبه حاجه وحشه
على العموم الف مليون مبروك يا مون

وعقبال الخطوبه الحقيقية

كيــــــــــــارا يقول...

الله يبارك فيكي ياقمر وياارب انا وك ل البنات نتخطب بس خطوبة حقيقية مش اوشاعه

ابو على يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يلا يا كيارا بقيتى اشهر من زبيده ثروت لما اتخطبت لعمرالشريف ههههههههههههههههههههه

دكتور حر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
دكتور حر يقول...

الشباب بيحلموا


واحنا معاهم

:)
ربنا يوفقك لكل خير

MR.PRESIDENT يقول...

loooooooooooooooool
طب احمدي ربك يا كيارا انها مقلبتش جواز ، وربك سطر علي الخطوبة بس ، أنا عايز اقولك مبروك أول واحد ، بس لما تتخطبي خطوبة حقيقية بدبلة حقيقة وعريس حقيقي ، وعبالي انا كمان لما اخطب قرينة الرئيس .

د/ رامي شهاب الدين يقول...

عموما مبروك برضو

ههههههههههههههههه

وعقبال الخطوبة الكبيرة

تحياتى

Butterfly يقول...

هههههههه
مفيش دخان من غير نار زى ما بيقولوا :)
والله انا لما شفت العنوان فرحت وقولت يالا انا مدخلتش من زمان وهدخا على خبر حلو اهه يالا خير وان شاء الله نسمع الخبر الأكيد قريب :)

شفـقــة و إحســــان يقول...

كده يا كوكى تطلع اوشاعة انا قلت اخيرا النحس اتفك وخلاص هنخلص منك
عايزة افرح فيكى بقى والاقى مدونة متشردة كده زى مدونتى
امال عايزة ضرب وبهدلة وشد شعر
امال الجواز ايه غير شوية قرف فوق بعض
وحشتنى وربنا يارب يرزقك بابن الحلال اللى يطلع عينك

reem يقول...

كدا يا كيارا

مش لسا كنا مع بعض يوم الجمعة ولا تقوليلى ولا تورينى الدبلة ؟

انا زعلانه خالص خالص

هههههههههههههه

يارب عقبال الخطوبة اللى بجد ياقمر

بس تقولي لى اول واحدة

وحشتينى اوى اوى النهاردة

صوت من مصر يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
العريس منين طيب
مش لازم اسال عليه الاول عشان اختى

أحــوال الهـوي يقول...

كده قربت يا جميل
زي قبل المطر الدنيا بتندع
و بعدين همه المشاهير كده الاوشاعات بتطاردهم
ان شاء الله نبارك عن قريب

تحياتي يا عروسه

مصري جدا يقول...

يا شيخه خضيتيني عالصبح

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

سيبك انتى الصيت و لا الغنى

بس فال حلو يا جميله

و الاشاعه ان شاء الله قريب تبقى حقيقه

و منحتاجش نكدبها

امووووووووووووه

حنين يقول...

ازيك يا كياراا
واللهى فرحتلك جدا
ولما عرفت انها اشاعه
قلت خير يبقى هتقلب بجد
اصلى الاشاعه بيجى وراها تأكيد لها
مبروك مقدما

إنـســـانـة يقول...

ياستي بشرة خير مش مشكلة .. عيشي دور المخطوبة وكبري دماغك هههههههههههه

مخنوق كيك يقول...

مبروك يا دياسطى مبروك

وابقي اعزمينا علي الفرح بقى

انا خايف اطلع انا العريس وانا مش واخد بالى

على العموم كله والامور هتتضح من اول عيل

بس احتياطا ابقى اتغطي وانتي نايمة

ندى الياسمين يقول...

يا بت يا جبانه انا جايه مشمره من اول الشارع هناك عشان اخدك بالحضن وابوس بقى واقولك مبروك وكده

طب يلا اوت مش مشكله يا ستى يلا بشرة خير

وعموما يلا مبروك مقدما ولا تزعلي
ههههههههههههههههه

فتاه من الصعيد يقول...

ايه ده انا ماسمعتش الاشاعه دي :)

عموما مبروووووووووووك :))

تحياتي

*** حور- نور*** يقول...

الحاجات دى بالذات يا إما جد ياإما لاوبعدين أوشاعة إية دى أكيد كذبة إبريل معلش بقى يا أختى خيرها فى غيرها وتلاقى عريسك بجد مش أوشاعة

كيــــــــــــارا يقول...

ابوعلي

*********

يلا الحمد لله

كيــــــــــــارا يقول...

دكتور حر

**********

ههههههههههههههه

ربنا يوفق الجميع يارب

كيــــــــــــارا يقول...

MR.PRESIDENT

**************

ههههههههههههههههههه منا بقول ممكن تقلب برده طب يقولولي مين العريس

ان شاء الله اكيد هبلغكم وربنا لما يحصل

عقبالك بس خطوبة حقيقية :)

كيــــــــــــارا يقول...

د/ رامي شهاب الدين

*****************

ههههههههههههههههههههههه زي الليلة الكبيرة كدا :)

كيــــــــــــارا يقول...

Butterfly

****************

ههههههههههههه صح انا برده بفكر في كدا

هههههههههههههههههه صدمتك انا عارفة بس اعمل ايه

ان شاء الله نسمع خبر حلو لاي بنوته :)

كيــــــــــــارا يقول...

شفـقــة و إحســــان

**********************

شوفتي ياشفقتى طلعت اوشاعه

هههههههههههههههههههههه واكتب بقي عن الخيانة الزوجية ومش عارف ايه لا ياشفقتي مش لاعبه

وانتي كمان وحشتييييييني ياقمرررر

ولية بس يطلع عيني؟؟

كيــــــــــــارا يقول...

رييييييييييييييييم

**************

ههههههههههههههههههه انتي عثل

شفتي كتمت علي الموضوع

اكيد ياقمري هبلغك طبعا

وانتي كمان وحشانى اوي اوي ياغطساااااااااااااااانة

كيــــــــــــارا يقول...

كيموو

***********

ههههههههههههههه طبعا لازمن ولابود تسال امال ايه اخواااااااااات

روح اسال عليه بئا بس ارجوك ارجوك لو عرفته قولي عليه ههههههههههههه

كيــــــــــــارا يقول...

بابتى

**********

خير يابابا لعله خير

ربنا يخليك ليا يابابتى

كيــــــــــــارا يقول...

مصري جدا

************

ههههههههههههههههه هو الخبر يخض للدرجه دي :)

كيــــــــــــارا يقول...

مامتى علا

***********

هههههههههههههههه ان شاء الله يامامى

امممممممممممموه بوسه كبيرة لاييييييف

كيــــــــــــارا يقول...

حنين

*******

ازيك ياقمر انتي وحشانى ياكميلة

خير خير

سبيها علي ربنا ياتوتا

ونسمع عنك انتي كمان خبر حلوووووووووو

كيــــــــــــارا يقول...

انسانة

********

طب عارفة احلي ما في الموضوع ايه انك نورتي المدونة ياقمرايا

ههههههههههههههه كله خير وهعيشة حاضر

كيــــــــــــارا يقول...

مخنوق كيك

**********

الله يبارك فيييييك

هههههههههههه هو حد قالك انه حلم يالهوي ياني

كيــــــــــــارا يقول...

ندي الياسمين

*************

مشمرة كمان

والله انتي عثل

وحشاااااااااااااانى جدا جدا

كيــــــــــــارا يقول...

فتاه من الصعيد

**************

هههههههههههههههههه ولا انا امبارح اول يوم اعرف انها منتشرة

الله يبارك فيكي عااااااااااااااااااااا

كيــــــــــــارا يقول...

حور - نور

طبعااااا مش فيها هزار وانا لما يحصل باذن الله اكيد هقول ولا اييييييييه

كمان ابريل اوله خلص يعني اوشااااااعة

ويارب كل البنات تلاقي فتى احلامها

Soul.o0o.Whisper يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

و ربنا يا كيتى ما قادرة امسك نفسى من الضحك

ايييييييييييييييييه اوشاعات

بس عقبال الحقيقة ان شاء الله

سلام يا جميل

كيكى عوووووو يقول...

ياستى افرحى حد طايل الاشاعه
عووووووووو

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

لا يكون حد عمل بوست زي بتاعي بتاع كدبة ابريل وكتب العروسة كيارا...هههههههههههههه

عموما ربنا يرزقك ب ابن الحلال اليسعدك بس يبقي اعزمينا...

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

تعيشي و تاخدي غيرها هههههههههه

و لف مبروووك الخطوبة الي هي اشاعة و عقباللي بجد

mohamed ghalia يقول...

ههههههههههه
اشاعات تتعب الأعصاب ياجرعان

mostafa rayan يقول...

انا بردو لما قرات العنوان اتفاجأت قلت البنية كانت معايا لسة من يومين ماقلتش ليه وهي عارفة انى اكتر واحد هفرحلها
ان شاء الله تكون دي بشرة خير لخطوبة حقيقة بس طبعا لازم انا اكون اول المعزومين يا بنت منطقتى

دعاء يقول...

و أنا اللي كنت جاية ابارك, ياله طلعت فشنك.
عقبال ما نتجمع كلنا عندك في المدونة ونبارك لك.بس المرة الجاية تكون حقيقي.

باحث عن حب يقول...

مبرووووووووووووووووووووووووووك
عليه
وعليكى
يارب
تمم بخير
للجميع
ويسر امر الجواز للجميع
الفأل حسن
ان شاء الله

قهوة بالفانيليا - شيماء علي يقول...

:)
اشاعة ايوة ..
بس بشرى من بشاير الخير..
سبحان الله :)
مين عارف.. ؟؟

صفــــــاء يقول...

ههههههههههههه انت كمااان

طب مبروك بقى يا كيارا الف مبروك يا حبيبتي
يتمم لك بخير يا اوختشى

دة البلوج اسبوت بقى بيلعب بينا ويطلع علينا أوشاعات ويعمل معانا تصرفات ملهاش لازمه
يالا حصل خير هههههه وبرضه مبروك يا كوكى

سفروتة يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههه
يالهوي
وانا اللي اول لما قريت العنوان فرحت جدااااااااااااااااااااا
قوم الاقيها اوشاعة
D:
بس مبروك مقدما يا ستي
D:

تايه في وسط البلد يقول...

الف الف مبروك يا كيارا والله !!!ه

وربنا يتمم بخير...بس مش تنسي تعزمينا بقي!!!!ه

***********
طيب مش كنتي تحوشي العنوان ده ليوم الخطوبة الرسمي

ههههههههه

تحياتي

ريمان يقول...

هههههههههههههههههه


طيب برضه مبروك

وعقبال ما نقولك مبورك بجد قريب يا قمر


ونزغرط كمان

لووللولولللىىىىىىىىىىىى

My Hope$ يقول...

طيب مين الي طلع الاشاعة دي اصلا واتقالت فين الفضول بيقتلني وعلي العموم بشرة خيرررر كنت تعملي جمب العنوان علامة استفاهم هههههههه

rovy يقول...

ههههههه ..
يا رب يرزقك كل السعاده حبيبتى و تتخطبى بجد لانسان يستاهلك و يقدره ربنا على اسعادك ..

تحياتى ..

mohamed يقول...

مبرووووووووووووووك

لما تبقى بجد :)

يلا بشرة خير حصلت معايا كام مرة زمان

مهندس مصري يقول...

أنا كنت لسه حأهني و أبارك
دا أنا فرحت لما شوفت عنوان التدوينة في الريدر
خير
إن شاء الله نبارك لك عن قريب
:)

همس الاحباب يقول...

ههههههههههههههههه
انا صدقت من العنوان بس
وبعدين يطلع تهييس
ههههههههه
الف مبروك الخطوبة
ههههههههههه
وفى انتظار البونبونى والشيكولاته
تحياتى

زى الهوا يقول...

عوقبال لما تبقى بجد

ونباركلك

:)

Silver Eyes يقول...

مبروووووووك
هههههه
قصدى عقبال ما نباركلك قريب ان شاء الله
بس بجد

وبعدين دى بشرى خير .. اوشاعة جميلة :)
طيب كنتى عيشى الدور شوية .. حد طايل D:

تحياتى ف اول زيارة يا قمر
ومبروك مقدما
:)

فتافيت يقول...

هههههههههههههههههههه
والله كنت داخلة اهني وابارك
عقبال الخطوبة الحقيقية
هههههههههههه.. هم كده المشاهير
دايما تحوطهم الاوشاعات

كيــــــــــــارا يقول...

Soul.o0o.Whisper

********************
هههههههههههههههههه طيب اجي اساعدك ههههههههه

ان شاء الله ياجميله انا وانتي وكل البنوتات :)

كيــــــــــــارا يقول...

كيكى عوووووو

***********

هههههههههههههههه ايه ياتوتا هي خوناقة :)

كيــــــــــــارا يقول...

سمع هوص (Abo 3li)

****************

ههههههههههههههههههههههههه ياخوووووووفي
اللهم امين

وربنا يرزقك الزوجه الصالحه ويصلح حالك

كيــــــــــــارا يقول...

*الطالبة عفو الله *زوزو

**************

ههههههههههههههههههههههه الله يبارك فيكي وعقبالك بس بجد موش اشاعه

كيــــــــــــارا يقول...

mohamed ghalia

**************

ههههههههههههه فعلا اخر حاجه

كيــــــــــــارا يقول...

mostafa rayan

***************

هههههههههههههههههه شفت بئا ياابن منطقتي طبعا عارفه انك هتفرحلي وعمري ماهخبي خبر زي دا

ان شاء الله وهتكون طبعا اولهم امال ايه مش جيران :)

عقبالك بئا بس بجد موش اشاعه:)

كيــــــــــــارا يقول...

دعاء

***********

معلش يادودو تتعوض في الخبر الحقيقي باذن الله :)

باذن الله ياقمر

كيــــــــــــارا يقول...

باحث عن حب

***************

الله يبارك فيك

بس دي اشاعة والله مش حقيقي :)

نورتني

كيــــــــــــارا يقول...

قهوة بالفانيليا - شيماء علي

**********************
فعلا ياشوشو مين عارف وكله علي الله :)

نورتيني ياثكرة انتي

كيــــــــــــارا يقول...

صفــــــاء

****************

شفتي ياكناريتي انا كمان هههههههههه

المشكله مش في البلوج المشكله في اللي جوا البلوووووووج نياهاهاها

الله يبارك فيكي ياثكر

هههههههههههههههههههه

كيــــــــــــارا يقول...

سفروتة

**********

ههههههههههههههههه ياحيني شفتي اوشاعه للافس

يلا عقبالك ياعثل بس حقيقي مش اشاعات :)

كيــــــــــــارا يقول...

تايه في وسط البلد

*******************

ههههههههههههههه الله يبارك فيك مش حرماكو من اي حاجه :)

كيــــــــــــارا يقول...

ريمان

***********

هههههههههههههههه وبرضه الله يبارك فيكي

يارب ياتوتا انا وكل البنانييييييييت

ههههههههههههههههههه

كيــــــــــــارا يقول...

My Hope$

**************

انا زيك بالضبط هتجنن واعرف مين

كله خير من ربنا

ونسيت اعمل علامة تعجب مع اني كنت هعملها

كيــــــــــــارا يقول...

rovy

***********

ربنا يخليكي ليا يااحلي رووفي

كيــــــــــــارا يقول...

mohamed

**************

الله يبارك فيك

واتعملت وعادي كدا انا اتفرست فيها

كيــــــــــــارا يقول...

مهندس مصري

****************

والله كان نفسي افرحكم يلا كله خير

:)

كيــــــــــــارا يقول...

همس الاحباب

***************

ههههههههههه ياعم خالد تهيس اية دي اشاعه طلعت عليا عاااااااااااااااااااااااا

كيــــــــــــارا يقول...

زى الهوا

************

وعقبالك انتي كمان ياثكر بس بجد مش اشاعات

كيــــــــــــارا يقول...

Silver Eyes

**************

الله يبارك فيكي ياقمر

هههههههههههههههههه ان شاء الله

اعيش الدور ليه بس انا صعقت من الخبر هههههههههههه

ننورتيني بااول زيارة :)

كيــــــــــــارا يقول...

فتافيت

**********

هههههههههههههههه كله ياقمر داخل ومتعشم وبيشمر دراعته وبيلسلك الحنجرة عشان الزغروطة تطلع حلووووووووة وياحيني اتصدم

يارب انا وانتي وكل البنوتات

هههههههههههههههه ايوان ايوان الاوشاعات من كل جانب

mohamed يقول...

لا مش عادي
بصراحة كنت بتخنق كانوا بيخترولي ناس متنفعش خالص يعني معري ما اطيقها حنى

لسه امبارح بكلم صديقة ليا بتقولي ما أنت من ساعة ما ارتبطت مسألتش بس معرفتش انا ارتبطت امتى وبمين؟؟ على الاقل اكتبها كخبرة في السي في بتاعي

mohamed يقول...

تعرفي الأجمد بقى لما طلع إشاعة أن أختي اتخطبت لواحد صاحبي

وتليفونات تبارك ومسجات وناس زعلانة أني مقولتش

واللطيف أني أصلاً معنديش أخوات بنات :)

كيــــــــــــارا يقول...

والله مش عارفه هو لية كدا اصلا معلش مش تتضايق :)

نورتني

كيــــــــــــارا يقول...

يالهوي ياني

ههههههههههههههههه هم يبكي وهم يضحك