الجمعة، يوليو 23، 2010

البقاء لله

انا لله وانا اليه راجعون

انتقلت الي رحمة الله جدة منونا وسارة درويش

Wa_Bashir_al_Sabirin

كل من عليها فان ولا يبقى إلا وجه ربك ذو الجلال والإكرام


اللهم إغفر لها وإرحمها واجعل قبرها روضة من رياض الجنة

ولا تجعله حفرة من حفر النيران


اللهم نقها من خطاياها كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس


اللهم آنسها في وحدتها

 
اللهم أبدلها دارا خير من دارها


اللهم عاملها بما انت اهله


اللهم ثبتها عند السؤال

 
اللهم ارحم المسلمين والمسلمات الأحياء منهم والأموات

اللهم الهم اهلها الصبر والسلوان

منون انا فعلا مش بعرف اتعامل في المواضيع دي بس بدعيلك ياحبيبتي ان ربنا يصبركم كلكم

13 كلام قلوبهم:

adel يقول...

البقاء لله
وصليلها بالنيابة عني بقي

كيــــــــــــارا يقول...

منونا وصلت الرساله ورديت عليك في مسج علي الميل شيك الانبوكس

اما بالنسبه للتعزية فوصلتلها لا تقلق :)

لورنس العرب يقول...

البقاء لله
إنا لله وإنا إليه راجعون

MR.PRESIDENT يقول...

ربنا يتغمدها في رحمته

" إنا لله وإنا إليه راجعون "
وإن شاء الله تكون ممن قال فيهم الله تعالى : ( إن الأبرار يشربون من كأس كان مزاجها كافورا ( 5 ) عينا يشرب بها عباد الله يفجرونها تفجيرا ( 6 ) )

ارجو أن ترسلي لها تعازيا ولتصبر ولتحتسب وليكن لها في رسول الله اسوة

P A S H A يقول...

لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
ربنا يا رب يرحمها ويغفر لها ويجعل مثواها الجنة ويفسح لها في قبرها مد بصرها ويبدل سيئاتها حسنات ويثبتها عند السؤال ويلهم أهلها الصبر والسلوان

إنا لله وإنا إليه راجعون

Ramy يقول...

البقاء لله

ربنا معهم و يصبرهم

Silver Eyes يقول...

البقاء لله
ربنا يرحمها ويغفرلها
ويصبرهم ياااااارب

انا لله وانا اليه راجعون
قلبى معاهم ..

saragebaly يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

إنا لله وإنـا إليه راجعون

ربنا يتغمدها برحمته ويسكنها فسيح جناته

البقاء لله

мαησηα يقول...

كيارا حبيبتى ميرسى بجد مش كفاية اللى عملتى معايا ف التليفون بجد ربنا يكرمك ويخليكى

ويارب عمرى ما اعزيكى ف غالى عليكى يارب اللهم اميييين

وشكر الله سعيكم يا جماعة بجد تسلمولى

يارب عمرى ما اعزى حد منكم ف غالى عليه اللهم امين

أمير البلانكو يقول...

البقاء لله

وانا لله وانا اليه راجعون

z!zOoOo يقول...

السلام عليكم

البقاء لله

كل من عليها فان ويبقي وجه ربك ذو الجلال والاكرام

إنا لله وإنا اليه راجعون

اميرات الاسرار يقول...

البقاء لله

وربنا يصبرهم يارب

Hossam يقول...

all what I can say
I wants to deliver ma condlonces to her family..isa in paradise