الجمعة، سبتمبر 10، 2010

العيد جه هيييييييييييه

صباااااااااااااح الحب علي اغلي ناس

صليت صلاة العيد يارب دايما مجمع الناس يارب

شكل الاطفال حلو اوي ولعبت وزقططت

بس كل شوية يفرقعو بومب وصواريخ وانا اتنطر من مكاني

انا مبسووووووووووطة

فرحانه بالناس اللي مش تعرفني وبتقولي

كل سنة وانتي طيبة

كل سنه وانتو كلكو طيبين :)

كل حد يدخل هنا يعمل حسابه في مثاثه ليا بئا

 

9 كلام قلوبهم:

محمود(باحث عن حب) يقول...

صباحوا فرقعه وصواريخ
كل سنه وانتى طيبه
وكلنا طيبين يارب العيد اللى جاى تتحق كل حاجه نفسك فيها يارب
انا لسه جاى من صلاه العيد قلت


لازم اعدى واشوف اصحابى
قلت اصبح قبل الكل
اسيبك علشان اشرب اللبن بقه

كيــــــــــــارا يقول...

صباحو خيرررررررر وخضه من الفراقيع

الله حلوه الصورة الجديدة اوي

كل سنة وانت طيب

المنظر النهارده يفرح اوي :)

MR.PRESIDENT يقول...

صباحك زي القشطة
وكل سنة وانتي طيبة يا كيارا
رمضان كريم
قصدي بعوده يا رمضان .

الازهرى يقول...

كل سنة وانت طيبة ماشى
وعيد سعيد مفيش مشكلة
ويا رب دايما بالفرحة عادى
انما مثاثة
لاااااااااااااااااااااااااااااااا

عند امه يا ادهم

الازهرى يقول...

على فكرة انا المفروض كنت اوول تعليق فى الموضوع اللى فات فتحته بعد 39 دقيقة من نشره ومن ساعتها الكومبيوتر رافض يفتح اطلاقا وصرفت عليه تقريبا 200 جنيه

تفتكرنى العيب فى مين ؟

كيــــــــــــارا يقول...

الرئيس

وانت طييييييب

عيد سعيد عليك

فين المثاثه ؟؟

كيــــــــــــارا يقول...

الازهري

العيييييييييب فيك طبعااااا

ومث ليا دحووووووة

عاوزه المثاثة بئا عااااااا

كيــــــــــــارا يقول...

كل سنة وانت طييييييب

وعيد سعيد عليك وعلي الاسرة

Ramy يقول...

طيب

(:

كل سنة وانت طيبة و أقرب لقاء تدوينى بقا

ليكى عندى مثاثة (:(:

دى غير الشيكولاته اه

يا رب يعيد عالينا الأيام بخير (: