عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

  1. بجد اول مرة اقرى بوست وماعرفش اعلق عليه هههههه
    توقفت كثيرا لاجد تعليق مش عارف اواسيكى ولا اشجعك
    والله ماسخريه على شان تعليقى لايفهم خطاء بس بجد مش لاقى تعليق

    بالله قريت البوست تانى مرة
    وبردو مش عارف اقولك تعليق
    عموما .. اكيد احد الاصدقاء هايكتب لشخصك الكريم تعليق
    وهاشوف هايكتب ايه ...؟؟

    تحياتى الى شخصك الكريم ولاسلوبك الجميل السلس

    ردحذف
  2. انا فاهمه انا نفسي احترت في الاجابه علي نفسي
    مش كل الناس قربها مريح
    ومش صح بردو الرهاب الاجتماعي
    والتوازن بينهم محتاج شخص له مزايا
    مش فيا

    ردحذف

تقييم حياه




من ٢٠٠٧ 
تحديدا من بعد الكليه وانخراطي في المجتمع 
اهلي خلوني في قوقعه وحفظوها من اي بشر 
حتى من اهلهم 
بعدوني عن اي حاجه وبقي تارجت حياتي 
المذاكره فقط
ابان للناس اجتماعيه جدا لكن انا العكس
وبيكون اي تجمع عبء نفسي عليا 
ودايما لما بخرج لتجمع بسال مين هيكون موجود 
عشان اعرف في حد هبقي معاه والباقي هاي وباي ولا لا 
ملقتش مبرحش اصلا 
وده سر من اسرار رفضي لخروجات كتير
ماما حاولت كتير لدرجه كانت بتتعرف علي العيال
 وتقولهم يلا اتعرفوا علي مني  
للاسف ٢٠٢٠ جت ولسه متغيرتش
اشتغلت مهما اشتغلت ويظل احب الاوقات وايسرهم 
لما بقعد لوحدى او مع المقربين لقلبي وبحس ان جزء منهم ومن كيانهم 

٢٠٠٨ _٢٠٠٩_٢٠١٠_٢٠١١_٢٠١٣_٢٠١٧كنتم الاسوأ 
٢٠١٤_٢٠١٥_٢٠١٦_٢٠١٨_٢٠١٩ سنوات التعافي 
سبتمبر ٢٠١٩
ستظل حكمه من الله كشهر اوله فقد واخره وصل 
الحمد لله حمدا كثيرا طيبا 

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان