عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

انا وسميلي

انا والبت سميل اييييييه خير اللهم اجعله خير اتقابلنا

هاحكيلكوا من الاول خالص خالص مالص بالص وتشوفي البلاوي كيكيكيك


قبل العيد لاقتها بتقولي ايه عاوزه اقابلك قولتلها ماشي اتفق مع ماما علي يوم

المهم جالي تليفون امبارح اللي هو الاربع انها هتقبلني ايه بكره
وقولتلها طيب الساعه 10 كويس قالتلي ماشي

قالت انهو محطه من هنا لهنا قالت طيب اجيلك المحطه بتاعتك اللي هي الحدايق

وقلت لماما وقالتلي ماشي بس مش تتاخري قولتلها مش تقلقي يامامتي

صحيت الساعه 8 الصبح وقلت اما اشوف البونيه هتقابلني ولا طناش

لاقتها بتقوووولي ايه انا في الطريق

نهار الوان ده انا لسه مش جهزت ولا عملت الشقه

قلتلها طيب لما توصلي محطه دار السلام رني عليا قالتلي ماشي

المهم عملت الشقه وجيت اقعد علي الجهاز كانت حوالي 9 وعشره

ايه ده البت كل ده مش رنت هو الطريق اد ايه ده انا حتي قريبه ههههههههههههههههههههه

كلمتها بتقولي ايييه انها في المطريه نهار الوان

مطريه
طيب مطريه ايه كول ده

قفلت رحت اتصلت تاني في نفس اللحظة جبتلها روشه

قولتلها بقولك ايه روحي علي ملك الصالح وانا كمان هروحلك هناك عشان نقرب المسافات

وجهزت ونزلت وانا في المعصره لقتها بتتصل قلتلها انتي فين قالت ملك الصالح

بيني وبين نفساويتي بقي قلت يالهوي ده انا قدامي

وقت هلطعها كول ده رووووحت قولتلها طيب روحي المعادي

دوختها ياحيني عليها مس عارفه استحملتني ازاي

المهم انا وصلت المعادي واستني انها تيجي ابدا وبعدها لقتها اتصلت

بتقولي انتي فين

قلتلها انا تحت السلم

وعماله الف شمال ويمين لحد اما مش فاكره قالت ايه رحت ضحكت

راحت قالتلي بس عرفتك من ضحكتك ( عرفت منها بعد كده ان ضحكتي مميزه هههههههههههههههههههه)

المهم استني ان حد يجي ابدا ولقيت اللي من ورايا بيقول كيارا

بيني وبينكم الاسم كان غريب علي ودني اول مره حد يناديني بيه في شارع او كده

اول اما قفشتني مش نقول ازيك ولا حاجه

ايه ده انتي مش عارفه اسمي ولسه هقول عاااااااااااااااا

لقتها قالت لالالالالا عارفاه وراحت قالته ولاشريط يسف هونا

وكانت معاها بقي ميييييييييييين الانسه ميم

البت ميم دي بقي حووووكايه وتبعا انا ناويه اشردها

المهم بيقولولي هنعمل ايه قولت بقي ههننزل ملك الصالح ونروح عند لارين

في جنبه اماكن كتيره او ننزل وسط البلد او لسه بكمل الاختيارات


ولقيت اللي بتقول

اااااااااه هنروح كده علي 5

انا سمعت 5 اتخضيت قلت ليه ده ساعه رايح وساعتين نقعد مع بعض وبعد كده نروح

يعني اقصاها 1 الضهر

لقيت اللي بتقولي الساعه 12 ببص ورايا لقيت ساعه المحطه 12 قلت نهار الوان

واتخضيتت ازاي كل ده في طريق عشان نتقابل ما الساعه معايا 10

راحت سميل لحقتني من الصدمه وقالت الساعه 10 ساعه المحطه بايظه هههههههههههههه

ومتنا من الضحك اصل كنت هقولهم مش اعطلكوا وبقي وسلاموز بالموز

قلت ايوان كده انا اتخضيت

بعدها بقي اييييييه

لقيت الانسه ميم بتقول هنروح فين رحت قلتلهم اقتراحتي ولقيت اللي بتقول لا نروح حلوان

فتحت بوقي حلوان هو في ايه يتراح في حلوان انا مش اعرف الا فوانيس

قالت ماشي نروح فوانيس

قلت انا والبت سميلي ايه فوانيس وفي اول مقابله

المهم قلتلها طيب نسال عن اي كافيه او كازنوا هنا نروحه اوكش

قالت ماشي لقينا واحد بتاع حاجات حلوه رحت قلتله

في كازينو هنا

قالي ايه

قلتله ايه كازينو وياحيني كانه اخد كاسين قبل اما اكلمه من الصدمه
بنات وبتسال عن كازينو شكلها كديده

قالي شايفه الجامع

قلتله اه
قالي عنده

رحنا احنا التلاته رحنا علي الجامع ندور اننا نلاقي حاجه ابدااااا

بعد كده رحنا عدينا الطريق ووقفنا عد سوبر ماركت

كان فيها واحد رغاي اوي شغال رغي في التليفون فضلنا مستنين المهم سالته

في كازينو هنا

تنح برده نفس التتنيحه واكني بقوله بقرشين حشيش مثلا


قال في ده بس ده فيه اجانب

سميلي قالت اجانب اجانب

بس هو كمل كلامه ولا اكنه سمعها وقال

روحوا كازينو علي النيل وتقعدوا بقي وجنبكوا النيل

والله حسسني وهو بيوصف ان ولد وبنت ملفلفين هيقعدوا بقي في لحظه تجلي ههههههههههههه


تيرار ارارار وغني ياحلييييييييييييييم


المهم سميلي قالت وماله بتاع الاجانب ههههههههه

اخدنا تاكس وقولناله اقرب كازينو علي النيل ورحنا

ولسه بنقعد لقينا اللي بيقول بعد ربع ساعه الطلبات مش دلوقتي

رحنا قلناله يعني نقوم قال لا اتفضلو بس انا بقولكم

قلناله طيب واحنا مش هنطلب حالا براحتنا

البت سميلي بقي ايه طلعت المصاصات اللي جابتهالي

بيني وبينكم ريقي جري رحت فتحت واحده وانا بفتح لقتها بتبصلي

رحت مت علي نفسي من الضحك قلتلها انتي عاوزه تشوفيني

وانا باكلهاهههههههههههههههههه

قالتلي اه

ولسه بحطها في بقي ولقيت حركات خيانه

الموبايل اتفتح وعاااااوزه تصور
قلتلها لالالالالالالالا انتي عاوزه تصوريني بيها وطبعا كنت خلاص مت من الضحك

ومش عارفه احط المصاصه في بقي كانت كبيره وكمان من الضحك مش عارفه هههههههههههههههههه كان منظري تشششششششششرد قلتلها طب خليها فجاه

كل اما انسي انها عاوزه تصور المح الموبايل افتكر اضحك

ولقينا المتر ده بيقول هيفتح الساعه 12

والبت ميم مبتسكتش زن زن زن زن

رحنا قلنا نتمشي شويه يمكن نلاقي واحد تاني

لسه بنلف لاقينا واحد سالنا الراجل فتح ولا لا قال اه فتح اتفضلو

واول اما دخلنا

نلاقينا منظرنا عااااار

كل اللي قاعدين

بنت وولد

بنت وولد

واحنا بقي اللي داخلين تلات بنات ولوحدنا

بقي الكل مستغرب وكأن الصح ولد وبنت اما بنات تؤتؤتؤ عييييييييييب

عديها يابت

المهم قعدنا والمتر اللي كان بينام جه وادانا بقي المنيو

لاقينا بيرا ياجدعان طبعا مقولكوش ده النوع المفضل بتاعي هههههههههههه

طلبنا ايس كريم

المهم اناوسميلي لقينا واحده بالميكرسكوب شغاله تصوير

مره واحنا بناكل الايس كريم ومره واحنا بنبص لبعض

رحنا انا والبت سميلي اتفقنا عليها وصورناها

وقولنالها بقي مع شويه تظبيط بالفوتوشوب ونحطها علي الفيس بوك

مصر كلها هتعرفك وهتتجوزي يابت وتبقي مشهوره
(مشهوور اوي زي اللي بتقولها مني ذكي في كده اوكيه )هههههههههههههه

وطبعا كام كلمه من بتوع تشريد كيارا بقت فل

اه مقولتلكمش سميلي كل اللي عليها

عارفه لو شردتيني ياكيارا عارفه لو شردتيني كانت واخده فكره حلوه اوي عني ههههههههههه
وعماله تقولي انتي شردتي الراجل اصدها العريس مش هتشرديني

قلتلها عيييييب انا بتاعت كده

وبصراحه القعده كانت جميله جدا وكنا بنضحك

وفجاه جالي تليفون من زميلتي بتقولي النتيجه طلعت قولتلها طيب ايه قالت مش في حد شافها

طبعا ركبي خبطت في بعضها وحسيت ان خلاص الهبوط جالي والضحكه اتغيرت لخووووووف

وكانت البت ميم مامتها اتصلت عشان اتاخرت والمفروض تروح

فقلنا نروحي وهما بقي بيوصلوني عند محطه المعادي مش عارفه قالوا ايه ورحت قلت كيكييكيكيكيك

كانت الفاجعه والطامه الكبري لسميلي طبعا ماتت من الضحك لانها اول مره تسمعها صوت مش كتابه وبس


قمنا ورحت علي الكليه عاوزه اقولكم مسافه الطريق كنت خلاص بقيت لوح تلج

ماشيه مش سامعه اي صوت حواليا فاقده حاسه السمع والبصر كنت يادوب بشوف خيالات لحد

اما وصلت للبتاعه بتاعه النتيجه

فين انا كله نازل نازل نازل

ايه ده قلبي خلاص بيروح مني عااااااااااااا

لقيت اسمي مرضي
يااااااااااااااااااه حسيت ان روحي اترضت

طبعا كنت اكني طايره في السما

وانتهي اليوووووم
سلاموز بالموز :)

----------

المقابله كانت بتاريخ

9-10-2008

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان