عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

من النهارده

هو:بتفكري في ايه


هي :في كلامك


هو:ازاي


هي :تفتكر في يوم ممكن نبعد عن بعض


هو:نبعد ازاي انتي مش عارفه انتي بالنسبه لي ايه

انتي حياتي وروحي في حد بيسيب روحه انا ماصدقت

لقيتك انتي ........ وانتي ........ وانتي .........

هي: خايفه نسيب بعض

هو: انا بحبك و ده انا عارفه ومتاكد منه و مستحيل اننا نسيب بعض

****

وتعدي الايام ويحصل الكلاش غدر او خيانه او....او.....او..... اي سبب ان كان والمبرر ظروف

الكلام ده بيحصل سواء من حبيب لحبيبته او حبيبه لحبيبها

يعني اغلب اللي حب وحبه فشل اتعرض لغدر من الطرف الاخر سوا كان بنت او ولد

المشكله ان الطرف اللي غدر او خان او.... او...

مش يسيب الطرف التاني في حاله ويسيبه يعيش حياته من غير ما يظهر

ويفتكر كل اما يشوفه او يلمحه ذكري اليمه بتفكره بايام اتعذب واتحرق قلبه الف مره

يفتكر اما كان بيبات ليالي وليالي دموعه مش بتجف وبيتمني ان يومه ينتهي عشان يرتاح

واول اما يقف علي رجله ويعيد نفسه ويبدا من جديد

يرجع الطرف الاخر وبكل بساطه يقول سامحني او سامحيني حسب نوع الطرف

بكل بساطه بيطلبوا سماح طب فين تمن جرح الايام

ولا النوم والدمعه علي الخد بتحرق وبتلسع وبتكوي العين من حرقتها

فين تمن القلب اللي فضل ليالي موجوع

فين تمن القلب اللي المفروض يترمم عشان يبدا يحب ويعيش من جديد

وكل اما يفتكر انه بدا وعاش يلاقي الذكري بتلاحقه

ويخاف يبدا مع حد جديد لحسن يجرحه لان اللي اتجرح عمره مايدوق حد تاني الجرح

مع ان في نوعيه اول اما بتتجرح بتبقي عاوزه تنتقم من كل سائر النوع اللي جرح

يعني لو المجروح ولد يبقي عاوز ينتقم من كل البنات بذنب البنت اللي جرحته

ولو المجروح بنت بتبقي عاوزه تنتقم من كل الرجاله بذنب الراجل اللي جرحها

مش عارفه عشان هما يناموا مرتاحين لما يعرفوا اننا مسامحين مش هاممهم

الانسان ده اتعذب اد ايه من الغدر والجرح ده يااااااااااه مااقساه شعور

انا اللي كتبته ده كان مقدمه عشان كلامي ده ليه رد واحد

اغنيه غناها مصطفي كامل وهي دي الرد الوحيد اللي هيترد


من النهارده مفيش مكان للي جرح واللي خان

انت وهم وماضي عدي وكل وقت وله ادان

مش هسلم متحاولش اي عذر ميتقبلش

عشت كل العمر ليك وانت قلبك ميستهلش


من بدايه الحكايه وانت ناوي انك تخون

عمري مااتخيلت ابدا ان قلبي عليك يهون

كنت عايش عمري كله جنب منك بين ايديك

بعت كل الناس عشانك وانت خاين هان عليك

غلطه ودفعت التمن وذنب قلبي انه اتمن

قلب جرح فيه الالم

مش هسامح في اللي فات

مش هصحي الذكريات اللي جوا في قلبي ليك

حب كان عايش ومات مش هقول بعدك ماليش

انت خاين ماتساويش هنسي غدرك و هنسي جرحك

ايوه من بعدك هعيش


من بدايه الحكايه وانت ناوي انك تخون

عمري مااتخيلت ابدا ان قلبي عليك يهون

كنت عايش عمري كله جنب منك بين ايديك

بعت كل الناس عشانك وانت خاين هان عليك

كنت مخلص ليك وطيب كنت في جراحك بطيب

انت ليه مفهمتنيش

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان