عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

دموووووووووع


ايه الهبل ده والنبي محدش يتكلم هدخل في الموضوع


انا نزلت النهارده من البيت عادي يعني زي كل الناس وبقي ايه متظبطه ولابسه اللي علي الحبل

ومشغله بقي اواخر الشتا علي الموبايل وبسمع بقي ومندمجه وشايله شيله يجي 10 كيلوا كتب وانا نازله تقولش هجيب الديب من ديله

وقطعت التذكره وركبت المترو عادي يعني

ولاقيت كرسي اقعد عليه لولولولىىىىىىىى

وقلت اما ابص علي البحث اشوف الشكل العام تعبي ياناس بقي وفي لحظه

قعدت قدامي واحده ست بس صغننه المهم معرفش ايه خلااني ابصلها اوي ولحظه ولقيت عنيها

بتنزل دمعه

واقسم بالله اني دموعي نزلت علي الدمعه دي ورحت قفلت البحث وقفلت الموبايل

وكنت بحاول اتكلم معاها لكن كنت مش عاوزه اتطفل عليها قلت ممكن تكون حصل شي ومش عاوزه

حد يتدخل في حياتها

لكن لحظه بلحظه ولقيت الدمعه بقت دموع والدموع بتزيد بشكل بشع وبقي العياط بصوت ملحوظ

افاجي ان امها جنبها ومش عارفه تسكتها عاوزه اقولها خدي بنتك في حضنك حاولي تديها امانك لكن برده قلت اسكت

اكتر من نص ساعه والبنت كل لحظه بتنهار اكتر وانا جوايا بقول ايه اللي يوصل انسان لانه ميقدرش

يسيطر علي نفسه وانه يعيط في مواصله او شارع

يعني انا لما ببكي ببقي معزوله في حجرتي لكن مرتين حصلي اني بكيت في الشارع

ماعلينا مني انا فضلت بصراحه افكر في البنت دي لحد اما اتشجعت وقلت اكلمها

وكلمتها بالفعل الاول قالتلي مفيش حاجه بس لحسن الحظ وانا ببدل الاتجاه لقتها معايا

قولتلها حاولي متكونيش ضعيفه وفكري في حل ومش تبكي فراحت البنت الصراحه انفجرت في


البكاء وحكيت كله


بعد اما حكت الموضوع بصراحه انا لو مكانها مش ابكي وانا ماشيه في الشارع مش بعيد اموت بسكته قلبيه ربنا يصبرها يارب

طيب يانيمو انتي وجعتي دماغانا بالكلام لخصي وقولي عاوزه توصلي لايه

حاضر من غير ضرب



كل انسان بيوصل للحظات وبيبكي فيها او بيضعف ومبيقدرش يمسك دموعه


امتي توصل للمرحله دي انك متقدرش تتحكم في نفسك وتبكي قدام الناس في الشارع وانت ماشي
في مواصله في محل في اي مكان

مع تحيات
نيمو

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان