عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

استوووووووووووب

لحد كده وستوب

انا هفضل انا

مش هتغير

واللي هيحاول يغيرني

مش هيقدر

لاني هفضل انا

مش هسمح لحد يسحبني للدنيا دي

لدنيا فيها المصلحه هي اهم شي

مش هسمح لحد يبعدني عن الدنيا بتاعتي

دنيا انا اللي عملاها بنفسي

دنيتي اللي بكون سعيده فيها واللي

الكل حبني عشان انا منها

انا بقولها وباعلي صوت

للي بيحاول يبعدني عن دنيتي

بقووووووووول

ستووووووووووووووووووووووووووووووب

مش هتقدروا

انا هفضل انا

البنوته ام قلب ابيض اللي بينسي ويسامح

مش هتقدرو تحولوني وتجروني لدنيتكم

دنيتكم فيها غش وخداع ولعب

انا مش كده

--------------

الفتره اللي فاتت وبالتحديد اخر 3 اسابيع

حسيت ان في ناس حاولت تشدني

للدنيا دي وبجد نفسيا كنت متدمره

كنت بحاول اضحك لكن الضحكه

كانت دايما مبتوره

كان مستخبي وراها حزن كبير

بحاول ان مش في حد يشوفه او يقراه

لان عمري مااحب ان اي حد غالي

عندي يشوفني كده

لانه طبيعي هيحس بيا

وبالمي

وهيتالم ليا وده انا رفضاه

رافضه احس انهم بيتالمو علشاني

كنت مصدر بسمتهم

استحاله اكون مصدر دمعتهم

ده موتي يكون اهون ليا

ولا ني اشوف الدمعه جواه عيونه

وعشان كده اخدت الاجازه

اجازه من التدوين ويمكن اخدتها 3 مرات

مره قولت عليها

ومرتين من غير اما اقول

بس انا راجعت لنفسي

رجعت ليا تاني بعد غياب

دام 3 اسابيع

ومحدش هيقدر يبعدني عن الدنيا بتاعتي تاني

*******

انا بعتذر طبعا للي بيقرا البوست ده

بس كان لازم وقفه عشان افوق

كان لازم اتهز عشان احس اني بتسحب

لدنيا كلها غدر ومش مهم فيها الانسان

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان