عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

  1. عارفة لما الدنيا تكشر تعملي ايه..؟؟
    انا متاكد انك عارفة :)

    ديما باقول لنفسي بجد..
    كل ما الدنيا بتغلق ابوابهااكتر..
    كل ما الحياة بتبقى اصعب اكتر..
    ما تقلقش..
    لسه فيه لحظة حلوة....جاية.

    ردحذف
  2. حلوة أوى أوى
    عارفة انا من فترة كنت فى الحالة اللى انتى بتتكلمى عليها و نفسى الاقينى انا و دنيتى.
    تفتكرى هنلاقيها :)

    أميرة ;)

    ردحذف
  3. صباحك غاردينيا
    أصعب شعور هو ذلك الذي يجعلكِ تبحثين عن أنتِ رغم كل من هم حولكِ لتشعري حينها أنكِ لوحدك "
    ؛؛
    ؛
    كل عام وأنتِ بخير
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    reemaas

    ردحذف
  4. تكر الدنيا ..
    ف خيطان برد ايامها
    و اوهامها
    و ذكرى لـ فات
    و قلة شوقنا للـ بكره
    و مين بيحب ..
    مين يكره
    و من فكره ..
    لقول ..
    للصمت
    و من حلم بسما ..
    للارض
    نقابل ضى ف الرحله
    يونس ف الالم ..
    صمتك
    يكون ...
    حسك
    يكون...
    نفسك
    ده لما تتوه
    ده لما تجوع ..
    لطعم الالفه ف احساسك
    يكون لك ناس
    يكون قمرك ف ليل وناس
    يضو ف قلب قلبك ..
    ماس
    و بيعينك ..
    على الماضى ..
    و ع الحاضر

    تصدق ..؟؟
    لو يغيب ..
    بتغيب
    و لو يحضر..
    تكون حاضر
    -----------------
    امنياتي القلبيه ف العيد بقلوب واصدقاء وصحبه بجد من غيروحده

    ردحذف
  5. تيمو

    متاكده انك عارف هعمل ايه :)

    وانا دايما باقول

    اكيد حزنى بداية لفرحى ....

    علي اد ما الانسان بيتعب علي أد ما بيحس بالفرح

    ^_^

    ردحذف
  6. اميرتى انا

    يمكن انا الان احسن كتير عن ما كتبت البوست يمكن في حالة غريبة مش هعرف اعبر عنها حاله تشبه حاله الترقب كدا

    لكن متاكدة مليون في المية

    اننا هنلاقيها ياحبيبتي

    المهم بما ان فانيليا رجعت اميره تعلق تاني

    اعترفي اعترفي

    اتمنى اشوفك قريب :)

    ردحذف
  7. ريماس

    احساس مميت لما تكون الدنيا حواليكي وانتى حاسه انك وحيده بردو :(

    كله علي الله

    نورتينى جدا جدا بأول زيارة

    كل سنة وانتى طيبة

    ردحذف
  8. سهر


    تعليق توهنى بجد

    اتمنى ليكي انتي كمان حياه كما تتمنيها

    نورتيني جدا ياسهر :)

    كل سنة وانتى فرحانة

    ردحذف
  9. :))
    وحدك ازاي بس اومال احنا بنعمل ايه يعني

    كل سنة وانتي طيبة وبخير وسعادة ومتهنية

    ردحذف
  10. ياماما الدنيا من غيركم مش دنيا بجد

    فرحت انى شوفتك امبارح :)

    ردحذف



  11. توفر الشركة لعملاؤها الكرام الكثير من خيارات و برامج عمليات تنظيف المنازل
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    وخبرتنا العملية و استطلاعنا الدائم لسوق خدمات تنظيف الشقق يؤكد لكم عملاؤنا الكرام انكم حتما ستجدون ما يناسب
    احتياجاتكم ضمن شرائحنا المختلفة والمتعددة المصممة خصيصا لتلبى مختلف احتياجاتكم فى اعمال تنظيف المنازل بالجبيل
    تنظيف المنازل بالقطيف انتشر بكثرة بين الناس لضمان الحصول على افضل اسعار تنظيف الشقق ذلك لأن شركات التنظيف لديها من
    العمالة ما يكفي لأنجاز المهام فى اقل مدة زمنية، ايضاَ كل شركة تنظيف من المفروض ان يتوفر بها ماكينات تنظيف مخصصة فى
    تنظيف الفلل و تنظيف القصور ونظافة المنازل وكل ماكينة تنظيف تقوم بمهام معينة يصعب على ربة المنزل القيام بها بمفردها
    مثل تنظيف القماش و لهذا يفضل إسناد المهمة إلي افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف شركة تاج الافضل دائما 0551844053
    شركة تنظيف بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تنظيف شقق بالجبيل
    شركة تنظيف فلل بالجبيل


    شركة تنظيف مجالس بالجبيل
    شركة تنظيف منازل بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف
    شركة تنظيف سجاد بالقطيف
    شركة تنظيف شقق بالقطيف

    ردحذف

وحدى أنا

122363

وحدى أنا.. عايشه أنا.. في دنيا رسماها أنا

وجود الناس جنبي .. يمكن مطمنى .. أو المنى أنا …

الفرحة ليه بعيده ؟  .. ليه عليا غريبة ! .. رغم شوقى لها

يمكن تكون قريبة .. وعنيا  عنها شريده

ياهل ترى  .. امتى هاحس بيها أنا

امتى اشوف الدمعه نازله من شدة سعادتى أنا

امتى أنسى اللي رااااااااااااااااااااااااح واقول أهو إنتهى

امتى اشوف اللي جاي بعيون بريئة زى ماحلمت أنا

امتى هقول الآآآآآآآآه ووجعها يوصلي أنا

امتى اقول انا طييييييييييير وطاير في سماء الهنا

امتى اعيش احلامىىىىىىىىىىى اللي رسمتها أنا

آآآآآآآ ه منى أنا

وحدى أنا .. عايشه أنا .. في دنيا رسماها أنا

رغم وجود النااااااااس  … بس مازلت وحدى أنا

….

وحدى أنا

28/08/2011 01.11 am

 

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان