عالــم مــولان عالــم مــولان
randomposts

آخر الأخبار

randomposts
randomposts
جاري التحميل ...

قلبك بيشوف الحقيقه .. الخوف والشك بس هما اللي بيعموا

يهده الشوبينج


بتمني اعرف اتحكم في حب الشوبينج
ده مش بكون محتاجه حاجه 
وانزل من البيت ياترى هاصرف الفلوس النهارده في ايه 
غير بقي هوس الهيلزات 
والشنط الجلد الطبيعي 
اللي هو مره نسيت نفسي وانا في المحل وبشم الشنطه 
بلاش منظر الروج عندى الدرجه لكذا براند 
وأشوف اللون احس اني هاكله من جماله 
ولا الوان المارنكيير 
وساعات اجيب ازايز فاضيه 
واقعد اخلط الألوان عشان اطلع بلون مانكيير من ابتكارى 
وأحس الانتشاء كده 
طب الفساتين 
المحافظ الجلد انا بجيبهم ومبلحقش امسكهم 
الإدمان الكبير بقي النحاس والفضه 
لسه مكلمه صديقتي اني بفكر نتشارك 
وهمول المشروع بس هنزل معاها 
صوتت في الكافيه 
قالتلي يبقي هتجيبي الحاجه ليكي م هانشتغل  
التقيل بقي 
حب ما هو قديم 
فضه قديمه 
مصنوعات قديمه بالصدف 
ده في واحده كانت هتعمل تعديل  ٣ خواتم فضه قدامى 
اتحايلت اشتريهم زي ما هما وهي تعمل ديزاين جديد
الهاند ميد وجماله وقيمته الذهبيه 
متخيل ان محفظه تاخد بالمكنه عشر دقايق صناعه قصاد محفظه ممكن تعمل فيها اسبوع 
بقالي سنين بحاول اسيطر 
لدرجه ان اقول مش هنزل غير بفلوس المواصلات 
الاقي حاجه تخطفني كده واللي بيبيعوا عشان عارفني وواثقين فيا يحلفوا اخدها وأديهم الفلوس بعدين 

كنت شوفت فيلم عن بنت بتحب الشوبينج 
وكانت بتقعد في جلسات علاجيه عشان تبطل 
ومفيش فايده 
هما جابوا في الاخر انها حبت واحد وقدرت تسيطر بس انا فعلا بحس زي ما الفيلم وصف
البرودكت بيناديك ويكلمك وريحته بتخترقك لأعمق جزء فيك 
لنفسك اللي مش متشافه حتى منك 

انا بحس بكل حاجه بشتريها
كأنها اتعملت عشان تبقي ليا 
أتعالج ازاي 
عاوزه حلول الفيزا لما بتفضى 
بخاف ماما تهزقني لما تعرف 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصلا

عن الكاتب

Kiara بنت مصريه بحلم بدنيا صافيه مش فيها غدر وكل اللي فيها اننا نحب بعض مش لهدف ما لكن نحب بعض عشان نشوف الدنيا صح

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

عالــم مــولان